omnichannel e commerce

Strategia omnichannel przyszłością e-commerce

  Omnichannel jest trendem, który na dobre zagościł w strategiach marketingowych marek – tych…


content efemeryczny instagram stories

Co to jest content efemeryczny?

  Content is the king. To zdanie przyświecało strategiom marketingowym ostatnich lat. Tak…


zastrzezenie znaku towarowego w reklamie

Zastrzeganie znaku towarowego w reklamie – dlaczego warto i jak to zrobić?

  Zastrzeganie znaku towarowego to często ten element biznesu, o który troszczą się duże…


lifestyle trendy 2020

Lifestylowe trendy 2020 – jak będzie wyglądać nasze życie w nowej dekadzie?

  Weszliśmy w nową dekadę. Rok 2020 to wejście w zupełnie nową erę, erę technologii i nowej…


marketing konwersacyjny

Co to jest marketing konwersacyjny? Jak komunikują się z klientem nowoczesne firmy?

  Marketing konwersacyjny to jeden z trendów, które wkroczyły do branży marketingu i…


trendy projektowanie stron www

Najnowsze trendy w projektowaniu stron www

  Globalne trendy zmieniają się z roku na rok. Moda, styl życia, sposób korzystania z…


powiadomienia push

Czym są powiadomienia push i dlaczego warto dodać je do strategii marketingowej?

  Powiadomienia push to krótkie komunikaty, dzięki którym jesteś w stanie zwiększać sprzedaż,…


Voice search

Co to jest Voice Search? Czym się różni od Voice Control?

  Jeśli zajmujesz się marketingiem internetowym lub interesujesz się nowymi technologiami, to…


projektowanie strony internetowej

Jak zaprojektować sklep internetowy?

  Projektowanie sklepu internetowego to nie lada wyzwanie. Dobry układ graficzny strony to…


landing page

Co to jest landing page i czy powinieneś go mieć?

  Landing page (zwany także stroną docelową, stroną lądowania, stroną produktową, micropage,…


czy twoja firma jest gotowa na automatyzacje marketingu

Czy Twoja firma jest gotowa na marketing automation?

  Oprogramowanie do automatyzacji marketingu jest używane przez firmy każdej wielkości.…


Nowoczesne metody płatności

Nowe metody płatności, które odmienią e-commerce

Handel się zmienia. Nie tylko ten internetowy. Także w kanale offline bardzo dużo się dzieje. To,…


internet sensoryczny iot 2030 trendy

Internet sensoryczny – jak będzie wyglądać IoT w 2030?

  Smart miasta z podłączonymi samochodami i autonomicznie latającymi dronami, nowe…


voice search marketing cyfrowy

Zobacz, jak voice search zmienia marketing cyfrowy!

  Idea mówienia do smartfona lub urządzenia mobilnego w celu wyszukania informacji np. w…


marketing automation automation marketing dla malych firm

Marketing automation dla małych firm – korzyści dla Twojego biznesu

  Uważasz, że narzędzia marketing automation są potrzebne tylko dużym firmom? Nic bardziej…


Influencer CGI

Kto to jest influencer CGI?

  Kim jest influencer wie każdy. Ale kim jest influencer CGI? To nowe pojęcie, które wkracza…


bledy automatyzacja marketingu marketing automation

Błędy w automatyzacji marketingu – jak im zapobiec?

  Automatyzacja marketingu to must have każdej firmy, która utrzymuje kontakt z wieloma…


Automatyzacja marketingu

Co to jest automatyzacja marketingu (marketing automation)?

    Automatyzacja marketingu, znana także jako marketing automation, to jeden z…


UX stron na urządzeniach mobilnych

UX na portalu internetowym – trendy mobile 2020

Różne typy stron internetowych rządzą się swoimi prawami. Inaczej podejdziemy do zaprojektowania…


trendy marketing 2020

Top 9 trendów w marketingu w 2020

  Marketing cyfrowy składa się z wielu dynamicznie rozwijających się elementów – SEO, mediów…


bledy w tworzeniu bloga

5 błędów w strategii tworzenia blogów

  Blogi, to jeden z najlepszych sposobów na budowanie wizerunku swojej marki w sieci.…


Atrakcyjna strona internetowa

Jak zaprojektować atrakcyjną stronę internetową?

Nośniki cyfrowe, są obecnie bardzo popularne. Każdy z nich korzysta, nawet, jeśli nie jest tego…


inbound marketing skuteczna strategia

7 elementów efektywnej strategii inbound marketing

  Inbound marketing to hit ostatnich miesięcy w branży reklamy. Statystyki mówią same za…


ile czasu zajmuje cyfrowa transformacja

Ile czasu trzeba poświęcić na cyfrową transformację?

Temat cyfrowej transformacji jest dla nas bardzo ważny, jeśli chodzi o przyszłość marketingu. Nie…


Projektujesz strony www? Pamiętaj o dostępności strony dla niepełnosprawnych

Według danych GUS-u, w Polsce żyje około 3 miliony osób niepełnosprawnych powyżej 16 roku życia.…


maas marketing as a service

Maas, czyli Marketing as a Service. Nowy model biznesowy nowoczesnych agencji

Każda sfera naszego życia została mocno zrewolucjonizowana. Człowiek stara się nadążyć za ciągle…


user generated content ugc

3 sposoby na wykorzystanie User Generated Content

  Kojarzycie kampanię „Share a coke” marki Coca-Cola? Zachęcała ona klientów do podzielenia…


zasada 3 klikniec

Zasada 3 kliknięć – prawda czy mit?

Reguła trzech kliknięć to umowna zasada tworzenia użytecznych stron internetowych. Według niej…


inbound marketing content marketing

Czym się różni inbound marketing od content marketingu?

Nie jesteś pewny, czym jest content marketing a inbound marketing? Którą z tych strategii…


jak prowadzic bloga firmowego

Jak prowadzić bloga firmowego? Poznaj 10 kluczowych zasad!

  Dobrze wypozycjonowany i użyteczny content to nadal jedno z najbardziej skutecznych…