Kto to jest influencer CGI?
Kim jest influencer wie każdy. Ale kim jest influencer CGI? To nowe pojęcie, które wkracza…
Błędy w automatyzacji marketingu – jak im zapobiec?
Automatyzacja marketingu to must have każdej firmy, która utrzymuje kontakt z wieloma…
Co to jest automatyzacja marketingu (marketing automation)?
Automatyzacja marketingu, znana także jako marketing automation, to jeden z…
UX na portalu internetowym – trendy mobile 2020
Różne typy stron internetowych rządzą się swoimi prawami. Inaczej podejdziemy do zaprojektowania…
Top 9 trendów w marketingu w 2020
Marketing cyfrowy składa się z wielu dynamicznie rozwijających się elementów – SEO, mediów…
5 błędów w strategii tworzenia blogów
Blogi, to jeden z najlepszych sposobów na budowanie wizerunku swojej marki w sieci.…
Jak zaprojektować atrakcyjną stronę internetową?
Nośniki cyfrowe, są obecnie bardzo popularne. Każdy z nich korzysta, nawet, jeśli nie jest tego…
7 elementów efektywnej strategii inbound marketing
Inbound marketing to hit ostatnich miesięcy w branży reklamy. Statystyki mówią same za…
Ile czasu trzeba poświęcić na cyfrową transformację?
Temat cyfrowej transformacji jest dla nas bardzo ważny, jeśli chodzi o przyszłość marketingu. Nie…
Projektujesz strony www? Pamiętaj o dostępności strony dla niepełnosprawnych
Według danych GUS-u, w Polsce żyje około 3 miliony osób niepełnosprawnych powyżej 16 roku życia.…
Maas, czyli Marketing as a Service. Nowy model biznesowy nowoczesnych agencji
Każda sfera naszego życia została mocno zrewolucjonizowana. Człowiek stara się nadążyć za ciągle…
3 sposoby na wykorzystanie User Generated Content
Kojarzycie kampanię „Share a coke” marki Coca-Cola? Zachęcała ona klientów do podzielenia…
Zasada 3 kliknięć – prawda czy mit?
Reguła trzech kliknięć to umowna zasada tworzenia użytecznych stron internetowych. Według niej…
Czym się różni inbound marketing od content marketingu?
Nie jesteś pewny, czym jest content marketing a inbound marketing? Którą z tych strategii…
Jak prowadzić bloga firmowego? Poznaj 10 kluczowych zasad!
Dobrze wypozycjonowany i użyteczny content to nadal jedno z najbardziej skutecznych…
Najważniejsze trendy w reklamie online 2019
Marketing zmienia się z roku na rok! Tempo zachodzących zmian stale przyspiesza. Jeśli chcesz…
Jak działa inbound marketing?
Inbound marketing to strategia internetowych działań promocyjnych, która jest przeciwieństwem…
Marketing Automation – marketerzy przyznają, że warto w niego inwestować. Dowiedz się, dlaczego!
Marketing Automation z jednej strony pozwala na zwiększenie kluczowych wskaźników marketingowych,…
Co to jest i jak stworzyć USP marki? 4 kroki do silnej marki
Jak zidentyfikować USP marki? Rynek firm i sprzedawców w internecie staje się coraz…
Cztery podstawowe działania w projektach User Centered Design
User Centered Design to projektowanie produktów i projektów z myślą o odbiorcach w pierwszej…
RWD – 5 powodów, dlaczego musisz o niego zadbać!
RWD, czyli Responsive Web Design, to technika projektowania stron internetowych w taki sposób, aby…
10 darmowych banków zdjęć stockowych
Żyjemy w świecie wizualnych narracji, w którym główną rolę w komunikacji marketingowej…
5 najlepszych płatnych banków zdjęć stockowych
Obraz jest w komunikacji marketingowej głównym nośnikiem informacji, wiedzy i emocji…
Jak wykorzystać rozszerzoną rzeczywistość w marketingu?
Szybki rozwój technologii oraz łatwy dostęp do informacji sprawiają, że zakupy w internecie stają…
W jaki sposób optymalizować działania marketingowe?
Klasyczne badania konsumentów obarczone są często pewnym marginesem błędu, ponieważ badani…
Marketing sensoryczny: świąteczne oddziaływanie na zmysły
Na pewno choć raz w życiu zdarzyło się Wam dokonać jakiegoś zakupu pod wpływem…