Influencer CGI

Kto to jest influencer CGI?

  Kim jest influencer wie każdy. Ale kim jest influencer CGI? To nowe pojęcie, które wkracza…


błędy marketing automation

Błędy w automatyzacji marketingu – jak im zapobiec?

  Automatyzacja marketingu to must have każdej firmy, która utrzymuje kontakt z wieloma…


Automatyzacja marketingu

Co to jest automatyzacja marketingu (marketing automation)?

    Automatyzacja marketingu, znana także jako marketing automation, to jeden z…


UX stron na urządzeniach mobilnych

UX na portalu internetowym – trendy mobile 2020

Różne typy stron internetowych rządzą się swoimi prawami. Inaczej podejdziemy do zaprojektowania…


trendy marketing 2020

Top 9 trendów w marketingu w 2020

Marketing cyfrowy składa się z wielu dynamicznie rozwijających się elementów – SEO, mediów…


bledy w tworzeniu bloga

5 błędów w strategii tworzenia blogów

  Blogi, to jeden z najlepszych sposobów na budowanie wizerunku swojej marki w sieci.…


Atrakcyjna strona internetowa

Jak zaprojektować atrakcyjną stronę internetową?

Nośniki cyfrowe, są obecnie bardzo popularne. Każdy z nich korzysta, nawet, jeśli nie jest tego…


inbound marketing skuteczna strategia

7 elementów efektywnej strategii inbound marketing

  Inbound marketing to hit ostatnich miesięcy w branży reklamy. Statystyki mówią same za…


ile czasu zajmuje cyfrowa transformacja

Ile czasu trzeba poświęcić na cyfrową transformację?

Temat cyfrowej transformacji jest dla nas bardzo ważny, jeśli chodzi o przyszłość marketingu. Nie…


Projektujesz strony www? Pamiętaj o dostępności strony dla niepełnosprawnych

Według danych GUS-u, w Polsce żyje około 3 miliony osób niepełnosprawnych powyżej 16 roku życia.…


maas marketing as a service

Maas, czyli Marketing as a Service. Nowy model biznesowy nowoczesnych agencji

Każda sfera naszego życia została mocno zrewolucjonizowana. Człowiek stara się nadążyć za ciągle…


user generated content ugc

3 sposoby na wykorzystanie User Generated Content

  Kojarzycie kampanię „Share a coke” marki Coca-Cola? Zachęcała ona klientów do podzielenia…


zasada 3 klikniec

Zasada 3 kliknięć – prawda czy mit?

Reguła trzech kliknięć to umowna zasada tworzenia użytecznych stron internetowych. Według niej…


inbound marketing content marketing

Czym się różni inbound marketing od content marketingu?

Nie jesteś pewny, czym jest content marketing a inbound marketing? Którą z tych strategii…


jak prowadzic bloga firmowego

Jak prowadzić bloga firmowego? Poznaj 10 kluczowych zasad!

  Dobrze wypozycjonowany i użyteczny content to nadal jedno z najbardziej skutecznych…


trendy marketing reklama online

Najważniejsze trendy w reklamie online 2019

Marketing zmienia się z roku na rok! Tempo zachodzących zmian stale przyspiesza. Jeśli chcesz…


inbound marketing

Jak działa inbound marketing?

Inbound marketing to strategia internetowych działań promocyjnych, która jest przeciwieństwem…


marketing automation automatyzacja

Marketing Automation – marketerzy przyznają, że warto w niego inwestować. Dowiedz się, dlaczego!

Marketing Automation z jednej strony pozwala na zwiększenie kluczowych wskaźników marketingowych,…


unique selling proposition usp

Co to jest i jak stworzyć USP marki? 4 kroki do silnej marki

Jak zidentyfikować USP marki?     Rynek firm i sprzedawców w internecie staje się coraz…


User Centered Design ucd

Cztery podstawowe działania w projektach User Centered Design

User Centered Design to projektowanie produktów i projektów z myślą o odbiorcach w pierwszej…


RWD responsive web design

RWD – 5 powodów, dlaczego musisz o niego zadbać!

RWD, czyli Responsive Web Design, to technika projektowania stron internetowych w taki sposób, aby…


darmowe banki zdjec zdjecia stockowe

10 darmowych banków zdjęć stockowych

  Żyjemy w świecie wizualnych narracji, w którym główną rolę w komunikacji marketingowej…


zdjecia stockowe banki zdjec

5 najlepszych płatnych banków zdjęć stockowych

    Obraz jest w komunikacji marketingowej głównym nośnikiem informacji, wiedzy i emocji…


Jak wykorzystać rozszerzoną rzeczywistość w marketingu?

Szybki rozwój technologii oraz łatwy dostęp do informacji sprawiają, że zakupy w internecie stają…


W jaki sposób optymalizować działania marketingowe?

Klasyczne badania konsumentów obarczone są często pewnym marginesem błędu, ponieważ badani…


marketing sensoryczny audiomarketing aromamarketing

Marketing sensoryczny: świąteczne oddziaływanie na zmysły

Na pewno choć raz w życiu zdarzyło się Wam dokonać jakiegoś zakupu pod wpływem…