Program PAYBACK to 7 milionów
zadowolonych klientów,
z czego 3 miliony to klienci BP.
Zadanie
BP stara się udowodnić, że zbieranie punktów podczas każdej wizyty na stacji, daje klientom realne oraz natychmiastowe korzyści. Dlatego do naszych zadań należało opracowanie całorocznej strategii komunikacji programu lojalnościowego PAYBACK na stacjach BP, a w tym m.in.: layout Katalogu nagród BP oraz ulotek, materiały POS, strategię komunikacji w Social Media, bannery na stronę www, a także mailingi.
Zadanie
BP stara się udowodnić, że zbieranie punktów podczas każdej wizyty na stacji, daje klientom realne oraz natychmiastowe korzyści. Dlatego do naszych zadań należało opracowanie całorocznej strategii komunikacji programu lojalnościowego PAYBACK na stacjach BP, a w tym m.in.: layout Katalogu nagród BP oraz ulotek, materiały POS, strategię komunikacji w Social Media, bannery na stronę www, a także mailingi.
BP na okrągło - przez 365 dni w roku!
Głównym elementem programu lojalnościowego PAYBACK na stacjach BP jest Katalog nagród. Odpowiadaliśmy nie tylko za przygotowanie projektu graficznego oraz koncepcję kreatywną, ale także za stworzenie materiałów wspierających promocję programu lojalnościowego, które przez cały rok przypominają klientom BP, że mogą wymienić swoje punkty na wyjątkowe nagrody.
BP na okrągło - przez 365 dni w roku!
Głównym elementem programu lojalnościowego PAYBACK na stacjach BP jest Katalog nagród. Odpowiadaliśmy nie tylko, za przygotowanie projektu graficznego oraz koncepcji kreatywnej, ale także za stworzenie materiałów wspierających promocję programu lojalnościowego, które przez cały rok przypominają klientom BP, że mogą wymienić swoje punkty na wyjątkowe nagrody.
Już od dwóch lat
przygotowujemy komunikację
Katalogu nagród BP!
Już od dwóch lat
przygotowujemy komunikację
Katalogu nagród BP!
Zrób coś dla siebie!
W codziennym rytmie obowiązków, zawieszeni między domem a pracą, zapominamy o tym, że każdy sukces zasługuje na nagrodę. Podążając za tą myślą, w Katalogu nagród BP na sezon 2017/2018 chcieliśmy zachęcić klientów BP do odbierania nagród, które mogłyby zwieńczyć ich małe zwycięstwo. Niezależnie, czy udało się skończyć ważne zadanie w pracy, czy wykonać codzienne obowiązki – warto znaleźć czas dla siebie i zrobić sobie przyjemność!
Zrób coś dla siebie!
W codziennym rytmie obowiązków, zawieszeni między domem a pracą, zapominamy o tym, że każdy sukces zasługuje na nagrodę. Podążając za tą myślą, w Katalogu nagród BP na sezon 2017/2018 chcieliśmy zachęcić klientów BP do odbierania nagród, które mogłyby zwieńczyć ich małe zwycięstwo. Niezależnie, czy udało się skończyć ważne zadanie w pracy, czy wykonać codzienne obowiązki – warto znaleźć czas dla siebie i zrobić sobie przyjemność!
Rozwijamy narrację w Social Media
W ramach działań promocyjnych nowego katalogu, stworzyliśmy serię angażujących wpisów na Facebooka. Aby przykuć uwagę odbiorców zaprojektowaliśmy interaktywną kanwę, w której użytkownicy mogli obejrzeć animację, i przewijać karty karuzeli ze zdjęciami nagród.
Rozwijamy narrację w Social Media
W ramach działań promocyjnych nowego katalogu, stworzyliśmy serię angażujących wpisów na Facebooka. Aby przykuć uwagę odbiorców zaprojektowaliśmy interaktywną kanwę, w której użytkownicy mogli obejrzeć animację, i przewijać karty karuzeli ze zdjęciami nagród.
Katalog Nagród BPInspiruje pomysłami!
W opracowanej koncepcji kreatywnej Katalogu nagród BP na sezon 2016/2017 postawiliśmy na trend DIY – Do It Yourself. W głównej mierze skupiliśmy się na angażujących treściach oraz stylowej prezentacji nagród. Każda kategoria produktowa została wzbogacona kreatywnymi poradami, przepisami, wskazówkami w stylu zrób to sam. Czytelnicy otrzymali od BP pomysły i inspiracje na wykorzystanie wybranych nagród. Wszystko w przystępnej, lekkiej do czytania i przeglądania formie.
Katalog Nagród BPInspiruje pomysłami!
W opracowanej koncepcji kreatywnej Katalogu nagród BP na sezon 2016/2017 postawiliśmy na trend DIY – Do It Yourself. W głównej mierze skupiliśmy się na angażujących treściach oraz stylowej prezentacji nagród. Każda kategoria produktowa została wzbogacona kreatywnymi poradami, przepisami, wskazówkami w stylu zrób to sam. Czytelnicy otrzymali od BP pomysły i inspiracje na wykorzystanie wybranych nagród. Wszystko w przystępnej, lekkiej do czytania i przeglądania formie.
Siła typografii
Oprócz przygotowania wersji drukowanej Katalogu nagród BP, przeprowadziliśmy również kampanię on-line na Facebooku i stronie BP oraz wykonaliśmy animację promującą katalog.
2 lata współpracy w liczbach
2 mln
nakładu dwóch
Katalogów nagród BP
200
Ponad 200
bannerów online
500000
Ok. 500 tys.
nakładu ulotek
+ 1 mln
odbiorców komunikacji na stacjach oraz w Internecie
Klient:
BP
Zakres działań:
On line + DTP
Klient:
BP
Zakres działań:
On line + DTP