Pełna obsługa marketingowaprogramu lojalnościowegoPAYBACK na stacjach BP

Dla sieci stacji benzynowych BP – lidera wśród zagranicznych koncernów paliwowych w Polsce – stworzyliśmy strategię komunikacji programu lojalnościowego PAYBACK w kanałach online oraz offline. Kompleksowo zajęliśmy się przygotowaniem dwóch Katalogów nagród BP na sezon 2016/2017 oraz 2017/2018, a także licznych materiałów wspierających ich promocje na stacjach oraz w Internecie.

Sieć działająca
w ponad
80 krajach
świata

Prawie 22 600

stacji na świecie

i ponad 520

w Polsce

9 lat owocnej

współpracy

z programem

PAYBACK

Pełna obsługa marketingowaprogramu lojalnościowegoPAYBACK na stacjach BP

Dla sieci stacji benzynowych BP – lidera wśród zagranicznych koncernów paliwowych w Polsce – stworzyliśmy strategię komunikacji programu lojalnościowego PAYBACK w kanałach online oraz offline. Kompleksowo zajęliśmy się przygotowaniem dwóch Katalogów nagród BP na sezon 2016/2017 oraz 2017/2018, a także licznych materiałów wspierających ich promocje na stacjach oraz w Internecie.

Sieć działająca w ponad 80 krajach świata

Prawie 22 600 stacji na świecie i ponad 520 w Polsce

9 lat owocnej współpracy z programem PAYBACK

Program PAYBACK to 7 milionów
zadowolonych klientów,
z czego 3 miliony to klienci BP.

Zadanie

BP stara się udowodnić, że zbieranie punktów podczas każdej wizyty na stacji, daje klientom realne oraz natychmiastowe korzyści. Dlatego do naszych zadań należało opracowanie całorocznej strategii komunikacji programu lojalnościowego PAYBACK na stacjach BP, a w tym m.in.: layout Katalogu nagród BP oraz ulotek, materiały POS, strategię komunikacji w Social Media, bannery na stronę www, a także mailingi.

Zadanie

BP stara się udowodnić, że zbieranie punktów podczas każdej wizyty na stacji, daje klientom realne oraz natychmiastowe korzyści. Dlatego do naszych zadań należało opracowanie całorocznej strategii komunikacji programu lojalnościowego PAYBACK na stacjach BP, a w tym m.in.: layout Katalogu nagród BP oraz ulotek, materiały POS, strategię komunikacji w Social Media, bannery na stronę www, a także mailingi.

BP na okrągło - przez 365 dni w roku!

Głównym elementem programu lojalnościowego PAYBACK na stacjach BP jest Katalog nagród. Odpowiadaliśmy nie tylko za przygotowanie projektu graficznego oraz koncepcję kreatywną, ale także za stworzenie materiałów wspierających promocję programu lojalnościowego, które przez cały rok przypominają klientom BP, że mogą wymienić swoje punkty na wyjątkowe nagrody.

BP na okrągło - przez 365 dni w roku!

Głównym elementem programu lojalnościowego PAYBACK na stacjach BP jest Katalog nagród. Odpowiadaliśmy nie tylko, za przygotowanie projektu graficznego oraz koncepcji kreatywnej, ale także za stworzenie materiałów wspierających promocję programu lojalnościowego, które przez cały rok przypominają klientom BP, że mogą wymienić swoje punkty na wyjątkowe nagrody.

Już od dwóch lat

przygotowujemy komunikację

Katalogu nagród BP!

Już od dwóch lat

przygotowujemy komunikację

Katalogu nagród BP!

Zrób coś dla siebie!

W codziennym rytmie obowiązków, zawieszeni między domem a pracą, zapominamy o tym, że każdy sukces zasługuje na nagrodę. Podążając za tą myślą, w Katalogu nagród BP na sezon 2017/2018 chcieliśmy zachęcić klientów BP do odbierania nagród, które mogłyby zwieńczyć ich małe zwycięstwo. Niezależnie, czy udało się skończyć ważne zadanie w pracy, czy wykonać codzienne obowiązki – warto znaleźć czas dla siebie i zrobić sobie przyjemność!

Zrób coś dla siebie!

W codziennym rytmie obowiązków, zawieszeni między domem a pracą, zapominamy o tym, że każdy sukces zasługuje na nagrodę. Podążając za tą myślą, w Katalogu nagród BP na sezon 2017/2018 chcieliśmy zachęcić klientów BP do odbierania nagród, które mogłyby zwieńczyć ich małe zwycięstwo. Niezależnie, czy udało się skończyć ważne zadanie w pracy, czy wykonać codzienne obowiązki – warto znaleźć czas dla siebie i zrobić sobie przyjemność!

Rozwijamy narrację w Social Media

W ramach działań promocyjnych nowego katalogu, stworzyliśmy serię angażujących wpisów na Facebooka. Aby przykuć uwagę odbiorców zaprojektowaliśmy interaktywną kanwę, w której użytkownicy mogli obejrzeć animację, i przewijać karty karuzeli ze zdjęciami nagród.

Rozwijamy narrację w Social Media

W ramach działań promocyjnych nowego katalogu, stworzyliśmy serię angażujących wpisów na Facebooka. Aby przykuć uwagę odbiorców zaprojektowaliśmy interaktywną kanwę, w której użytkownicy mogli obejrzeć animację, i przewijać karty karuzeli ze zdjęciami nagród.

Katalog Nagród BPInspiruje pomysłami!

W opracowanej koncepcji kreatywnej Katalogu nagród BP na sezon 2016/2017 postawiliśmy na trend DIY – Do It Yourself. W głównej mierze skupiliśmy się na angażujących treściach oraz stylowej prezentacji nagród. Każda kategoria produktowa została wzbogacona kreatywnymi poradami, przepisami, wskazówkami w stylu zrób to sam. Czytelnicy otrzymali od BP pomysły i inspiracje na wykorzystanie wybranych nagród. Wszystko w przystępnej, lekkiej do czytania i przeglądania formie.

Katalog Nagród BPInspiruje pomysłami!

W opracowanej koncepcji kreatywnej Katalogu nagród BP na sezon 2016/2017 postawiliśmy na trend DIY – Do It Yourself. W głównej mierze skupiliśmy się na angażujących treściach oraz stylowej prezentacji nagród. Każda kategoria produktowa została wzbogacona kreatywnymi poradami, przepisami, wskazówkami w stylu zrób to sam. Czytelnicy otrzymali od BP pomysły i inspiracje na wykorzystanie wybranych nagród. Wszystko w przystępnej, lekkiej do czytania i przeglądania formie.

Siła typografii

Oprócz przygotowania wersji drukowanej Katalogu nagród BP, przeprowadziliśmy również kampanię on-line na Facebooku i stronie BP oraz wykonaliśmy animację promującą katalog.

Co się działo na stacjach BP?

Zajęliśmy się również promocją Katalogu nagród na stacjach BP. Zaprojektowaliśmy materiały POS, wspierające wymianę punktów PAYBACK na nagrody:

  • materiały POS
  • outdoor
  • kupony promocyjne na paragonach
  • standy na katalog oraz nagrody

3

ulotki
sezonowe

2

Katalogi
nagród BP

3

ulotki
wyprzedażowe

Co się działo na stacjach BP?

Zajęliśmy się również promocją Katalogu nagród na stacjach BP. Zaprojektowaliśmy materiały POS, wspierające wymianę punktów PAYBACK na nagrody:

  • materiały POS
  • outdoor
  • kupony promocyjne na paragonach
  • standy na katalog oraz nagrody

3

ulotki
sezonowe

2

Katalogi
nagród BP

3

ulotki
wyprzedażowe

2 lata współpracy w liczbach

2 mln

nakładu dwóch
Katalogów nagród BP

200

Ponad 200

bannerów online

500000

Ok. 500 tys.
nakładu ulotek

+ 1 mln

odbiorców komunikacji na stacjach oraz w Internecie

Klient:
BP

Zakres działań:
On line + DTP

Klient:
BP

Zakres działań:
On line + DTP