Stworzyliśmy strategięidentyfikacji wizualnejsklepów ALDI
Dla marki ALDI stworzyliśmy całościowy koncept identyfikacji wizualnej sklepów, umożliwiający przebudowę placówek w ciągu zaledwie 3 dni, oraz odpowiadaliśmy za wdrożenie wszystkich zmian.
![](https://www.promoagency.pl/wp-content/uploads/2018/05/bp_08.png)
120 sklepów
w całej Polsce
![](https://www.promoagency.pl/wp-content/uploads/2018/05/case-study-aldi-bg-30.png)
60 przebudowanych
sklepów w nowym
formacie
![](https://www.promoagency.pl/wp-content/uploads/2018/05/aldi_10.png)
ok. 200
projektów graficznych
na jeden sklep
Zadanie
ALDI oferuje swoim klientom wysokiej jakości produkty w dobrej cenie.
Jednak w większości sklepów brakowało standaryzacji – każdy
wyglądał inaczej. Brak powtarzalności sprawiał, że klienci nie
doświadczali poczucia bezpieczeństwa i jakości. Dlatego naszym
zadaniem było wypracowanie strategii identyfikacji wizualnej
oraz wprowadzenie jej we wszystkich sklepach ALDI w Polsce.
Działanie to miało na celu poprawić doświadczenia zakupowe
konsumentów w sklepie.
![](https://www.promoagency.pl/wp-content/uploads/2018/05/case-study-aldi-warzywa-2.jpg)
Zadanie
ALDI oferuje swoim klientom wysokiej jakości produkty w dobrej cenie. Jednak w większości sklepów brakowało standaryzacji – każdy wyglądał inaczej. Brak powtarzalności sprawiał, że klienci nie doświadczali poczucia bezpieczeństwa i jakości. Dlatego naszym zadaniem było wypracowanie strategii identyfikacji wizualnej
oraz wprowadzenie jej we wszystkich sklepach ALDI w Polsce. Działanie to miało na celu poprawić doświadczenia zakupowe konsumentów w tym sklepie.
![](https://www.promoagency.pl/wp-content/uploads/2018/05/case-study-aldi-regaly_01.jpg)
![](https://www.promoagency.pl/wp-content/uploads/2018/05/case-study-aldi-regaly_02.jpg)
Odpowiadamy za
kompleksową przebudowę
sklepów
Zaprojektowaliśmy wszystkiemateriały POS oraz dekoracjesklepu, takie jak:
● oznaczenia regałów (warzywa i owoce, strefa bio, mięsa itd.)
● kosze promocyjne
● listwy cenowe
● shelfstopery
● okleina na lodówki/pieczywo
● okleina na biura i kasy
● plakaty
Oznaczenia regałów
![ALDI – Nowy koncept sklepów Slide](http://www.promoagency.pl/wp-content/plugins/revslider/public/assets/assets/dummy.png)
![](http://www.promoagency.pl/wp-content/plugins/revslider/public/assets/assets/dummy.png)
![](http://www.promoagency.pl/wp-content/plugins/revslider/public/assets/assets/dummy.png)
![ALDI – Nowy koncept sklepów Slide](http://www.promoagency.pl/wp-content/plugins/revslider/public/assets/assets/dummy.png)
![](http://www.promoagency.pl/wp-content/plugins/revslider/public/assets/assets/dummy.png)
![ALDI – Nowy koncept sklepów Slide](http://www.promoagency.pl/wp-content/plugins/revslider/public/assets/assets/dummy.png)
![](http://www.promoagency.pl/wp-content/plugins/revslider/public/assets/assets/dummy.png)
![ALDI – Nowy koncept sklepów Slide](http://www.promoagency.pl/wp-content/plugins/revslider/public/assets/assets/dummy.png)
![](http://www.promoagency.pl/wp-content/plugins/revslider/public/assets/assets/dummy.png)
![ALDI – Nowy koncept sklepów Slide](http://www.promoagency.pl/wp-content/plugins/revslider/public/assets/assets/dummy.png)
![](http://www.promoagency.pl/wp-content/plugins/revslider/public/assets/assets/dummy.png)
![](https://www.promoagency.pl/wp-content/uploads/2018/05/case-study-aldi-50.jpg)
Zbudowaliśmy nowy,
przyjazny i ciepły
wizerunek sklepu.
![](https://www.promoagency.pl/wp-content/uploads/2018/05/case-study-aldi-bg-55.jpg)
Nawigujemy klientów
Koncept zakładał opracowanie nowego sposobu nawigacji w sklepie oraz uproszczenie systemu promocji i ich identyfikacji. Opracowanie i wdrożenie podziału kolorystycznego danego asortymentu, przyspieszyło odnajdywanie artykułów oraz wpłynęło na intuicyjne poruszanie się po sklepie.
![](https://www.promoagency.pl/wp-content/uploads/2018/05/case-study-aldi-regaly-szkic.jpg)
Promujemy marki własne
Firmie ALDI zależało na wyeksponowaniu jej marek własnych. Aby
podkreślić oryginalność oraz wysoką jakość tych produktów,
zaprojektowaliśmy dedykowane materiały promocyjne oraz edukacyjne
dotyczące m.in. kaw z palarni ALDI oraz produktów BIO.
Guidebook
Wraz z koncepcją identyfikacji wizualnej ALDI, opracowaliśmy
kompletny guidebook, czyli podręcznik umożliwiający szybkie i łatwe
wdrażanie wypracowanej koncepcji we wszystkich sklepach.
![](https://www.promoagency.pl/wp-content/uploads/2018/05/aldi-niestandardowe-01.jpg)
Niestandardowe lokalizacje
Sklepy ALDI nie tylko zlokalizowane są na osiedlach mieszkalnych, ale także przy ruchliwych deptakach w centrach miast, dlatego wyzwaniem było dostosowanie konceptu sklepów do wartości lokalnych i charakteru pobliskich punktów usługowych. Na przykładzie Poznania możemy śmiało powiedzieć, że sprostaliśmy zadaniu.
![](https://www.promoagency.pl/wp-content/uploads/2018/05/aldi-niestandardowe-2.jpg)