Dla Fundacji LOTTO – założonej przez Totalizator Sportowy w 2009 roku organizacji aktywizującej społeczeństwo w różnych dziedzinach życia, stworzyliśmy materiały promujące prestiżowy Program stypendialny 100 na 100 im. H. Konopackiej i I. Matuszewskiego. Dodatkowo odpowiadaliśmy za prowadzenie działań w social media – od naboru wniosków, aż po galę finałową. Zachęciliśmy studentów do składania aplikacji, łącząc to, co tradycyjne z nowoczesnym.
Zadanie
Z okazji 100. rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości, Fundacja LOTTO i Totalizator Sportowy postanowili ufundować stypendia dla stu studentów, prezentujących postawę życiową, która nie pozwala im siedzieć w miejscu, tylko wciąż motywuje, by mierzyć się z nowymi wyzwaniami. Naszym zadaniem było stworzenie oprawy graficznej projektu oraz zachęcenie młodych ludzi do pochwalenia się swoimi osiągnięciami poprzez wysłanie zgłoszenia.
#100na100
W dzisiejszym świecie tradycyjne wartości, takie jak zaangażowanie społeczne często ulegają zatarciu. Fundacja LOTTO przypomina – połącz swojego nowoczesnego ducha z tym,
co reprezentowali Twoi przodkowie, weź przykład z Haliny Konopackiej i Ignacego Matuszewskiego – stań się współczesnym ułanem!
Social media mają moc
Materiały, które oczarują – taki był nasz cel podczas tworzenia komunikacji i koncepcji wizualnej postów publikowanych w kanale Fundacji na Facebooku oraz przy powstawaniu kampanii reklamowych promujących akcję. Projekty graficzne łączyły w sobie tradycję z nowoczesnością, wiele z nich ukazywało wizerunek patronów – Haliny Konopackiej i Ignacego Matuszewskiego. Fotografie postaci historycznych pochodziły z Narodowego Archiwum Cyfrowego. Wśród naszych działań znalazła się także pełna obsługa kampanii Facebook Ads.
Landing page
Przygotowane przez nas materiały miały ważne zadanie – uświadomienie młodym, że sukcesy to nie tylko wyniki w nauce, ale również postawa życiowa. Landing page, który powstał na potrzeby akcji, nie tylko przedstawiał warunki udziału w programie stypendialnym, ale przede wszystkim inspirował do podejmowania dalszego działania.
W ramach akcji powstały:
- dedykowany landing page
- logotyp akcji
- materiały do kompleksowej obsługi social media
- materiały drukowane: zaproszenia, rollupy, plansze
- projekty gadżetów: notesu oraz zakładki do książek
Klient:
FUNDACJA
LOTTO
Zakres działań:
Online + DTP + Social Media
*Fot. Haliny Konopackiej i Ignacego Matuszewskiego pochodzą ze zbiorów NAC.