Dla Fundacji LOTTO – założonej przez Totalizator Sportowy w 2009 roku organizacji aktywizującej społeczeństwo w różnych dziedzinach życia, stworzyliśmy materiały promujące prestiżowy Program stypendialny 100 na 100 im. H. Konopackiej i I. Matuszewskiego. Dodatkowo odpowiadaliśmy za prowadzenie działań w social media – od naboru wniosków, aż po galę finałową. Zachęciliśmy studentów do składania aplikacji, łącząc to, co tradycyjne z nowoczesnym.

Zadanie

Z okazji 100. rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości, Fundacja LOTTO i Totalizator Sportowy postanowili ufundować stypendia dla stu studentów, prezentujących postawę życiową, która nie pozwala im siedzieć w miejscu, tylko wciąż motywuje, by mierzyć się z nowymi wyzwaniami. Naszym zadaniem było stworzenie oprawy graficznej projektu oraz zachęcenie młodych ludzi do pochwalenia się swoimi osiągnięciami poprzez wysłanie zgłoszenia.

#100na100

W dzisiejszym świecie tradycyjne wartości, takie jak zaangażowanie społeczne często ulegają zatarciu. Fundacja LOTTO przypomina – połącz swojego nowoczesnego ducha z tym,

co reprezentowali Twoi przodkowie, weź przykład z Haliny Konopackiej i Ignacego Matuszewskiego – stań się współczesnym ułanem!

Landing page

Przygotowane przez nas materiały miały ważne zadanie – uświadomienie młodym, że sukcesy to nie tylko wyniki w nauce, ale również postawa życiowa. Landing page, który powstał na potrzeby akcji, nie tylko przedstawiał warunki udziału w programie stypendialnym, ale przede wszystkim inspirował do podejmowania dalszego działania.

W ramach akcji powstały:

 

  • dedykowany landing page
  • logotyp akcji
  • materiały do kompleksowej obsługi social media
  • materiały drukowane: zaproszenia, rollupy, plansze
  • projekty gadżetów: notesu oraz zakładki do książek

Klient:

FUNDACJA

LOTTO

Zakres działań:

Online + DTP + Social Media

*Fot. Haliny Konopackiej i Ignacego Matuszewskiego pochodzą ze zbiorów NAC.