Wyzwania:
Agencja stanęła przed wyzwaniem zaprojektowania interaktywnego kalendarza adwentowego i zaplanowania docelowych, skutecznych działań promocyjnych. Codziennie nowe karty, codziennie nowe promocje, codziennie nowe odkrycia i destynacje – w ramach akcji klienci LOT mieli możliwość zakupu biletów w dużo niższych cenach. Każda karta dostępna była tylko przez 24 godziny od chwili odkrycia.
Nasze działania:
Od podstaw zaprojektowaliśmy układ i kafle interaktywnego kalendarza adwentowego, a także stworzyliśmy specjalny set ikon dla każdego miasta. Całość znalazła się na dedykowanej stronie landing page na lot.com. Przeprowadziliśmy również szeroko zakrojone działania marketingowe, w tym screening dla domów mediowych. Stworzyliśmy paczki banerów w różnych formatach, dwujęzyczne mailingi zewnętrzne i wewnętrzne, a także covery i karuzele dedykowane na każdy dzień dla mediów społecznościowych.
Nasze działania:
Od podstaw zaprojektowaliśmy układ i kafle interaktywnego kalendarza adwentowego, a także stworzyliśmy specjalny set ikon dla każdego miasta. Całość znalazła się na dedykowanej stronie landing page na lot.com. Przeprowadziliśmy również szeroko zakrojone działania marketingowe, w tym screening dla domów mediowych. Stworzyliśmy paczki banerów w różnych formatach, dwujęzyczne mailingi zewnętrzne i wewnętrzne, a także covery i karuzele dedykowane na każdy dzień dla mediów społecznościowych.
Efekty:
Zanotowano wzrost sprzedaży biletów w okresie trwania promocji. Akcja zaangażowała i skłaniała do interakcji w mediach społecznościowych.
Kampania w liczbach
26
tyle dni trwała promocja Kalendarza Adwentowego LOT
24
tyle godzin dostępna była promocyjna cena każdej destynacji
Klient:
LOT Polskie Linie Lotnicze
Zakres działań:
On line + DTP / Działania promocyjne lotnisko
Klient:
LOT Polskie Linie Lotnicze
Zakres działań:
On line + DTP / Działania promocyjne lotnisko