Wyzwania:
Po ponad 7 latach Polskie Linie Lotnicze LOT ponownie uruchomiły bezpośrednie połączenie Kraków-Chicago. W związku ze startem połączenia, agencja PA stanęła przed konkretnymi wyzwaniami: stworzenia materiałów promocyjnych online i offline, przygotowania konceptu, kreacji graficznych i obsługi marketingowej.
Wyzwania:
Po ponad 7 latach Polskie Linie Lotnicze LOT ponownie uruchomiły bezpośrednie połączenie Kraków-Chicago. W związku ze startem połączenia, agencja PA stanęła przed konkretnymi wyzwaniami: stworzenia materiałów promocyjnych online i offline, przygotowania konceptu, kreacji graficznych i obsługi marketingowej.

Nasze działania:

Koncept „Ale Jazz!”
Agencja opracowała autorski koncept i dedykowany KV – Dreamliner LOT-u wystartował z krakowskiego lotniska pod hasłem „Ale jazz!”. Zaprojektowany Key Visual nawiązuje do folkloru krakowskiego oraz wspólnego mianownika łączącego oba miasta – muzyki jazzowej, która jest nieodłączną częścią życia kulturalnego Chicago i Krakowa.

W ramach kampanii „Ale Jazz!”, zaprojektowaliśmy zaproszenia rozsyłane w formie mailingów, reklamy sponsorowane w dwóch wersjach językowych na urządzenia mobilne, posty z grafikami dla kanałów social media, a także landing page na stronie głównej lot.com. Podjęliśmy zakrojone na szeroką skalę działania offline – przygotowaliśmy reklamę prasową, billboardy, flagi i ekrany na lotniskach.

Do zadań agencji należało także zaprojektowanie specjalnych zagłówków do samolotów, gadżetów w tym dedykowanych pinów i magnesów na lodówki. Warto dodać, że stworzony przez nas KV akcji „Ale Jazz!” znalazł się na torcie, którym zajadali się klienci LOT w trakcie eventu otwarcia połączenia na lotnisku Kraków-Balice.

Nasze działania:

Koncept „Ale Jazz!”
Agencja opracowała autorski koncept i dedykowany KV – Dreamliner LOT-u wystartował z krakowskiego lotniska pod hasłem „Ale jazz!”. Zaprojektowany Key Visual nawiązuje do folkloru krakowskiego oraz wspólnego mianownika łączącego oba miasta – muzyki jazzowej, która jest nieodłączną częścią życia kulturalnego Chicago i Krakowa.

W ramach kampanii „Ale Jazz!”, zaprojektowaliśmy zaproszenia rozsyłane w formie mailingów, reklamy sponsorowane w dwóch wersjach językowych na urządzenia mobilne, posty z grafikami dla kanałów social media, a także landing page na stronie głównej lot.com. Podjęliśmy zakrojone na szeroką skalę działania offline – przygotowaliśmy reklamę prasową, billboardy, flagi i ekrany na lotniskach.

Do zadań agencji należało także zaprojektowanie specjalnych zagłówków do samolotów, gadżetów w tym dedykowanych pinów i magnesów na lodówki. Warto dodać, że stworzony przez nas KV akcji „Ale Jazz!” znalazł się na torcie, którym zajadali się klienci LOT w trakcie eventu otwarcia połączenia na lotnisku Kraków-Balice.
Koncept „Ale Jazz!”
Agencja opracowała autorski koncept i dedykowany KV – Dreamliner LOT-u wystartował z krakowskiego lotniska pod hasłem „Ale jazz!”. Zaprojektowany Key Visual nawiązuje do folkloru krakowskiego oraz wspólnego mianownika łączącego oba miasta – muzyki jazzowej, która jest nieodłączną częścią życia kulturalnego Chicago i Krakowa.
W ramach kampanii „Ale Jazz!”, zaprojektowaliśmy zaproszenia rozsyłane w formie mailingów, reklamy sponsorowane w dwóch wersjach językowych na urządzenia mobilne, posty z grafikami dla kanałów social media, a także landing page na stronie głównej lot.com. Podjęliśmy zakrojone na szeroką skalę działania offline – przygotowaliśmy reklamę prasową, billboardy, flagi i ekrany na lotniskach.
Do zadań agencji należało także zaprojektowanie specjalnych zagłówków do samolotów, gadżetów w tym dedykowanych pinów i magnesów na lodówki. Warto dodać, że stworzony przez nas KV akcji „Ale Jazz!” znalazł się na torcie, którym zajadali się klienci LOT w trakcie eventu otwarcia połączenia na lotnisku Kraków-Balice.
Efekty:
Akcja „Ale Jazz!” wzbudziła duże zainteresowanie i odbiła się szerokim echem w Internecie, a także przybliżyła wszystkim zainteresowanym zalety nowego połączenia Kraków-Chicago-Kraków.
Efekty:
Akcja „Ale Jazz!” wzbudziła duże zainteresowanie i odbiła się szerokim echem w Internecie, a także przybliżyła wszystkim zainteresowanym zalety nowego połączenia Kraków-Chicago-Kraków.


Kampania w liczbach
7
po tylu latach LOT przywrócił połączenie Kraków-Chicago-Kraków
9
godzin – połączenie jest najkrótszym i najwygodniejszym dostępnym lotem ze stolicy małopolski do USA
Klient:
LOT Polskie Linie Lotnicze
Zakres działań:
On line + DTP / Działania promocyjne lotnisko
Klient:
LOT Polskie Linie Lotnicze
Zakres działań:
On line + DTP / Działania promocyjne lotnisko