Drogerie Natura

działają od 20 lat

Blisko 300 drogerii

zlokalizowanych

na terenie całego kraju

Sieć nagrodzona

została Gwiazdą

Jakości Obsługi 2019

Stworzyliśmy koncepcję kampanii 360°dla Drogerii Naturai odpowiadamy za jej realizację

Dla Drogerii Natura – jednej z największych i najdłużej działających sieci na polskim rynku kosmetycznym – stworzyliśmy koncepcję kreatywną kampanii świątecznej “Prezenty najlepsze z Natury”, a następnie dokonaliśmy jej pełnej realizacji. Synergia działań marketingowych objęła spoty telewizyjne, Facebook Messenger BOT, dedykowany KV, a także materiały POS.

Spółka Natura, do której należą Drogerie Natura, jest obecnie jednym z najbardziej liczących się podmiotów na rynku dystrybucji i sprzedaży kosmetyków.

Naszym zadaniem było wypracowanie narzędzi do promocji świątecznych zestawów podarunkowych stworzonych z myślą o klientach Drogerii Natura. W ramach stworzonej koncepcji kampanii zrealizowaliśmy spoty telewizyjne, Facebook Messenger BOT, dedykowany KV, a także materiały POS.

Prezenty najlepsze z Natury

Celem kampanii świątecznej, która swoim przekazem nawiązywała do naturalnego gestu, jakim jest chęć sprawiania bliskim radości było wsparcie klientów Drogerii w wyborze praktycznych i atrakcyjnych prezentów dla najbliższych. Drogerie Natura inspirują do świątecznych zakupów i dają gotowe rozwiązania na najlepsze prezenty – dla cioci, rodzeństwa i teściowej!

Inspirujemy klientów Natury

Oprócz spotów telewizyjnych, zaprojektowaliśmy dedykowany KV, materiały POS, a także gazetkę promocyjną wraz z insertem w postaci świątecznego planera, dostępnego zarówno online i offline. Uzupełnieniem kampanii 360° było również stworzenie dedykowanej strony landing page w formie kalendarza adwentowego, ułatwiającego wybór niespodzianek pod choinkę.

W ramach kampanii powstały:

  • KV
  • koncepcja kreatywna
  • spot TV
  • świąteczny planner
  • materiały POS w sklepie
  • kreacje do gazetki
  • messengerowy bot
  • landing page z kalendarzem adwentowym

ponad

12 mln

osób

zobaczyło spot reklamowy
co najmniej raz

spot reklamowy dotarł do

70%

osób

z naszej grupy docelowej

bezpośrednio na stronę sklepu przeszedł

co drugi

użytkownik

korzystający ze świątecznego BOTa
na Facebooku