Drogerie Natura
działają od 20 lat
Blisko 300 drogerii
zlokalizowanych
na terenie całego kraju
Sieć nagrodzona
została Gwiazdą
Jakości Obsługi 2019
Stworzyliśmy koncepcję kampanii 360°dla Drogerii Naturai odpowiadamy za jej realizację
Dla Drogerii Natura – jednej z największych i najdłużej działających sieci na polskim rynku kosmetycznym – stworzyliśmy koncepcję kreatywną kampanii świątecznej “Prezenty najlepsze z Natury”, a następnie dokonaliśmy jej pełnej realizacji. Synergia działań marketingowych objęła spoty telewizyjne, Facebook Messenger BOT, dedykowany KV, a także materiały POS.
Spółka Natura, do której należą Drogerie Natura, jest obecnie jednym z najbardziej liczących się podmiotów na rynku dystrybucji i sprzedaży kosmetyków.
Naszym zadaniem było wypracowanie narzędzi do promocji świątecznych zestawów podarunkowych stworzonych z myślą o klientach Drogerii Natura. W ramach stworzonej koncepcji kampanii zrealizowaliśmy spoty telewizyjne, Facebook Messenger BOT, dedykowany KV, a także materiały POS.
Prezenty najlepsze z Natury
Celem kampanii świątecznej, która swoim przekazem nawiązywała do naturalnego gestu, jakim jest chęć sprawiania bliskim radości było wsparcie klientów Drogerii w wyborze praktycznych i atrakcyjnych prezentów dla najbliższych. Drogerie Natura inspirują do świątecznych zakupów i dają gotowe rozwiązania na najlepsze prezenty – dla cioci, rodzeństwa i teściowej!
Inspirujemy klientów Natury
Oprócz spotów telewizyjnych, zaprojektowaliśmy dedykowany KV, materiały POS, a także gazetkę promocyjną wraz z insertem w postaci świątecznego planera, dostępnego zarówno online i offline. Uzupełnieniem kampanii 360° było również stworzenie dedykowanej strony landing page w formie kalendarza adwentowego, ułatwiającego wybór niespodzianek pod choinkę.
W ramach kampanii powstały:
- KV
- koncepcja kreatywna
- spot TV
- świąteczny planner
- materiały POS w sklepie
- kreacje do gazetki
- messengerowy bot
- landing page z kalendarzem adwentowym
ponad
12 mln
osób
zobaczyło spot reklamowy
co najmniej raz
spot reklamowy dotarł do
70%
osób
z naszej grupy docelowej
bezpośrednio na stronę sklepu przeszedł
co drugi
użytkownik
korzystający ze świątecznego BOTa
na Facebooku