Fundacja Lotto

Dla Fundacji LOTTO – założonej przez Totalizator Sportowy w 2009 roku organizacji aktywizującej społeczeństwo w różnych dziedzinach życia, stworzyliśmy materiały promujące prestiżowy Program stypendialny 100 na 100 im. H. Konopackiej i I. Matuszewskiego. Dodatkowo odpowiadaliśmy za prowadzenie działań w social media – od naboru wniosków, aż po galę finałową. Zachęciliśmy studentów do składania aplikacji, łącząc to, co tradycyjne z nowoczesnym.



Zadanie
Z okazji 100. rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości, Fundacja LOTTO i Totalizator Sportowy postanowili ufundować stypendia dla stu studentów, prezentujących postawę życiową, która nie pozwala im siedzieć w miejscu, tylko wciąż motywuje, by mierzyć się z nowymi wyzwaniami. Naszym zadaniem było stworzenie oprawy graficznej projektu oraz zachęcenie młodych ludzi do pochwalenia się swoimi osiągnięciami poprzez wysłanie zgłoszenia.

#100na100
W dzisiejszym świecie tradycyjne wartości, takie jak zaangażowanie społeczne często ulegają zatarciu. Fundacja LOTTO przypomina – połącz swojego nowoczesnego ducha z tym,
co reprezentowali Twoi przodkowie, weź przykład z Haliny Konopackiej i Ignacego Matuszewskiego – stań się współczesnym ułanem!


Social media mają moc
Materiały, które oczarują – taki był nasz cel podczas tworzenia komunikacji i koncepcji wizualnej postów publikowanych w kanale Fundacji na Facebooku oraz przy powstawaniu kampanii reklamowych promujących akcję. Projekty graficzne łączyły w sobie tradycję z nowoczesnością, wiele z nich ukazywało wizerunek patronów – Haliny Konopackiej i Ignacego Matuszewskiego. Fotografie postaci historycznych pochodziły z Narodowego Archiwum Cyfrowego. Wśród naszych działań znalazła się także pełna obsługa kampanii Facebook Ads.


Landing page
Przygotowane przez nas materiały miały ważne zadanie – uświadomienie młodym, że sukcesy to nie tylko wyniki w nauce, ale również postawa życiowa. Landing page, który powstał na potrzeby akcji, nie tylko przedstawiał warunki udziału w programie stypendialnym, ale przede wszystkim inspirował do podejmowania dalszego działania.
W ramach akcji powstały:
- dedykowany landing page
- logotyp akcji
- materiały do kompleksowej obsługi social media
- materiały drukowane: zaproszenia, rollupy, plansze
- projekty gadżetów: notesu oraz zakładki do książek

Klient:
FUNDACJA
LOTTO
Zakres działań:
Online + DTP + Social Media
*Fot. Haliny Konopackiej i Ignacego Matuszewskiego pochodzą ze zbiorów NAC.
Drogerie Natura

Drogerie Natura
działają od 20 lat

Blisko 300 drogerii
zlokalizowanych
na terenie całego kraju

Sieć nagrodzona
została Gwiazdą
Jakości Obsługi 2019
Stworzyliśmy koncepcję kampanii 360°
dla Drogerii Natura
i odpowiadamy za jej realizację
Dla Drogerii Natura – jednej z największych i najdłużej działających sieci na polskim rynku kosmetycznym – stworzyliśmy koncepcję kreatywną kampanii świątecznej “Prezenty najlepsze z Natury”, a następnie dokonaliśmy jej pełnej realizacji. Synergia działań marketingowych objęła spoty telewizyjne, Facebook Messenger BOT, dedykowany KV, a także materiały POS.


Spółka Natura, do której należą Drogerie Natura, jest obecnie jednym z najbardziej liczących się podmiotów na rynku dystrybucji i sprzedaży kosmetyków.


Naszym zadaniem było wypracowanie narzędzi do promocji świątecznych zestawów podarunkowych stworzonych z myślą o klientach Drogerii Natura. W ramach stworzonej koncepcji kampanii zrealizowaliśmy spoty telewizyjne, Facebook Messenger BOT, dedykowany KV, a także materiały POS.
Prezenty najlepsze z Natury
Celem kampanii świątecznej, która swoim przekazem nawiązywała do naturalnego gestu, jakim jest chęć sprawiania bliskim radości było wsparcie klientów Drogerii w wyborze praktycznych i atrakcyjnych prezentów dla najbliższych. Drogerie Natura inspirują do świątecznych zakupów i dają gotowe rozwiązania na najlepsze prezenty – dla cioci, rodzeństwa i teściowej!

Inspirujemy klientów Natury
Oprócz spotów telewizyjnych, zaprojektowaliśmy dedykowany KV, materiały POS, a także gazetkę promocyjną wraz z insertem w postaci świątecznego planera, dostępnego zarówno online i offline. Uzupełnieniem kampanii 360° było również stworzenie dedykowanej strony landing page w formie kalendarza adwentowego, ułatwiającego wybór niespodzianek pod choinkę.
W ramach kampanii powstały:
- KV
- koncepcja kreatywna
- spot TV
- świąteczny planner
- materiały POS w sklepie
- kreacje do gazetki
- messengerowy bot
- landing page z kalendarzem adwentowym

ponad
12 mln
osób
zobaczyło spot reklamowy
co najmniej raz
spot reklamowy dotarł do
70%
osób
z naszej grupy docelowej
bezpośrednio na stronę sklepu przeszedł
co drugi
użytkownik
korzystający ze świątecznego BOTa
na Facebooku
Atlantis The Palm
Atlantis, The Palm – luksusowy kurort w sercu Dubaju
Atlantis The Palm (ATP) to absolutny numer jeden na świecie wśród luksusowych obiektów wypoczynkowych. Usytuowany na sztucznej wyspie ośrodek wyróżnia się stylowym wykończeniem oraz mnóstwem dodatkowych atrakcji dla gości. Sama nazwa kompleksu nawiązuje do mitycznej Atlantydy, a innowacja i nieszablonowość są naturalnie wpisane w DNA marki. Na terenie obiektu wszyscy spragnieni wrażeń znajdą m.in. słynną zatokę delfinów, ogromny aquapark, 23 ekskluzywne restauracje, a nawet szklaną rzeźbę Dale Chihuly. Skala tej inwestycji jest olbrzymia – powierzchnia kompleksu to 64 boiska piłkarskie Wembley!


1539
liczba pokojów hotelu Atlantis
934
tyle metrów kwadratowych
ma Royal Bridge Suite Atlantis –
najbardziej luksusowy apartament
Atlantis, The Palm

najwięcej gwiazdek
przyznawanych za standard
i jakość hotelu
160
tysięcy metów kwadratowych
powierzchni aquaparku,
znajdującego się na terenie
kurortu
45
tysięcy metrów kwadratowych
powierzchni liczy słynna zatoka
delfinów Dolphin Bay

Zadanie
Nowoczesne technologie mają towarzyszyć gościom przez cały pobyt w Atlantis, The Palm. Analiza grupy docelowej pokazała, że klienci Atlantis to ludzie z ponadprzeciętnymi dochodami, którzy doceniają nowinki i udogodnienia technologiczne, również w trakcie wyjazdu. Szukając wygody i komfortu bardzo chętnie zarządzają podróżą na smartfonach i tabletach. W odpowiedzi na te potrzeby, hotel zdecydował się wdrożyć najbardziej innowacyjny system zarządzania pobytem na świecie. Stworzenie unikalnego systemu oraz aplikacji mobilnej do zarządzania pobytem gości (iOS, Android) wymagało indywidualnego podejścia na każdym etapie projektowania. Wyzwania koncentrowały się wokół trzech obszarów: klienta (Atlantis), gościa hotelowego i obsługi. Agencja zrealizowała projekt wspólnie z firmą Ailleron SA, producentem rozwiązań mobilnych dla hoteli iLumio (ilumioapp.com).

Wielkie aspiracje Atlantis
Celem było stworzenie unikalnego na skalę światową systemu oraz aplikacji mobilnej do zarządzania pobytem gości hotelowych na systemy iOS oraz Android. Aplikacja miała nie tylko usprawnić organizację pobytu i umożliwić bezpośrednią rezerwację, ale również zwiększyć sprzedaż produktów (rezerwacje, usługi), oferowanych przez obiekt.




„Our motto is to blow away the customer with amazing experiences - that’s what we live by and that’s what makes us unique.”
Anthony Lynsdale,
Vice President Information Technology at Atlantis The Palm

Innowacyjny system zarządzania pobytem
Jednym z największych wyzwań było zlikwidowanie barier językowych. Korzystanie z aplikacji miało być intuicyjne, łatwe i przyjemne. Dzisiaj pozwala ona na sprawne poruszanie się po kompleksie, dzięki wykorzystaniu innowacyjnych technologii iBeacon i Wayfinder. Na terenie Atlantis The Palm znajdują się aż 3 Wayfindery. Aplikacja mobilna i Wayfindery dostępne są na razie w języku angielskim, ale kompleks planuje dodać 4 nowe wersje językowe.
Usprawnienie pracy obsługi
Nowa aplikacja wymagała integracji ze stroną www. Udało się usprawnić obsługę (chat z gośćmi). Dzięki zmianom potencjalni i obecni goście mogą zamawiać wszystkie usługi bezpośrednio przez aplikację – bez konieczności kontaktowania się z obsługą hotelową.

Aplikacja mobilna i jej funkcjonalności
Tworzenie aplikacji to zaawansowana praca, która zaczyna się od design thinking, a kończy na testach z użytkownikami. Przeprowadziliśmy dziesiątki wieloetapowych konsultacji i analiz potrzeb klienta, wzięliśmy udział w interdyscyplinarnych warsztatach i wywiadach oraz przygotowaliśmy ponad 200 widoków (klikalne makiety, grafiki, animacje funkcjonowania aplikacji, modele 3D hotelu i samej infrastruktury). Wspólnie z zespołem z Ailleron w oparciu o ich platformę iLumio Mobile Concierge zaprojektowaliśmy nowoczesny system mobilny, dzięki któremu goście mogą nie tylko rezerwować i planować aktywności podczas pobytu (m.in składanie zamówień na usługi, chat z recepcją), ale także korzystać z dokładnej nawigacji po całym resorcie.

zamawianie
usług i produktów

dokładna
nawigacja po
obiektach

mobilne
zameldowanie
i wymeldowanie
- Preferences – wybór preferencji
- Guest profile – możliwość dostosowania profilu
- Live chat – chat z recepcją
- Calendar – subskrypcja na wydarzenia hotelowe
- Social functions – możliwość wystawiania rekomendacji
- Wishlist – stwórz swoją listę życzeń









- Direct room booking – rezerwacja przez aplikację
- Reservations – rezerwowanie usług (stolik w restauracji, SPA, itp.)
- Navigation to the hotel – nawigacja po całym kompleksie wypoczynkowym
- Interactive maps Wayfinder – nawigacja od punktu do punktu





- Food ordering – zamawianie jedzenia z wyborem lokalizacji
- In-room dining – zamawianie jedzenia do pokoju
- Room service – serwis hotelowy
- PDF viewer for restaurant menu – dostęp do menu restauracji bezpośrednio z aplikacji
- Room services – unikalne życzenia (dodatkowe ręczniki, babysitting)
- Technical Issue – techniczna pomoc
„IT needs to be centre of almost everything. It’s about making sure
that we’re continuously improving the guest experience.”
Anthony Lynsdale,
Vice President Information Technology at Atlantis The Palm
Wayfinder
Hotelowi goście wszystkie potrzebne informacje znajdą również na dotykowym, 65-calowych ekranach, który zostały umieszczone w bogato wyposażonych pasażach sprzedażowych hotelu ATP. Filtrowanie eventów, nawigacja od punktu do punktu, użyteczny timeline, wydarzenia podzielone na dni tygodnia, przegląd atrakcji – wszystko w jednym miejscu. Agencja odpowiada za koncepcję i design wayfindera, a także dziesiątki widoków, przygotowanych na potrzeby użytkowe. Bardzo ważny był aspekt UX, związany z pozytywnymi wrażeniami użytkownika – to właśnie dlatego przygotowaliśmy intuicyjny, użyteczny i przejrzysty layout, który sprawia, że korzystanie z tak dużego ekranu jest niezwykle wygodne.




PromoAgency i iLumio
Ścisła współpraca z iLumio zaowocowała wieloma udanymi projektami. Wspólnie stworzyliśmy aplikacje dla sieci Hoteli Valamar w Chorwacji, LUX* na Mauritiusie, a także dla Rosevia Resort, Patio Hotel oraz Arłamów Hotel w Polsce. Zaprojektowaliśmy również stronę internetową ilumioapp.pl i przygotowaliśmy mnóstwo materiałów video oraz case study.


Pisali o projekcie
ALDI
Stworzyliśmy tożsamość marki ALDI w Polsce
ALDI Nord jest jedną z wiodących firm handlowych w Europie, a w Niemczech zajmuje pierwsze miejsce wśród sklepów dyskontowych. W Polsce, po 10 latach funkcjonowania, ALDI posiada 124 sklepy. W ramach współpracy opracowaliśmy nową identyfikację wizualną dyskontu oraz wprowadziliśmy koncept w placówkach. Aby zbudować tożsamość marki wśród polskich konsumentów, wypracowaliśmy spójną strategię komunikacji w kanałach online oraz offline.
Ponad
100
lat tradycji
120 sklepów
w całej Polsce
1. miejsce
w Niemczech jako najbardziej zaufana marka handlowa
9. miejsce
w międzynarodowym rankingu BrandZ
w gronie 100 najcenniejszych marek świata


Zadanie
Brak spójności i standaryzacji w sklepach oraz materiałach promocyjnych ALDI sprawiał, że klienci nie doświadczali poczucia bezpieczeństwa i jakości. Dlatego do naszych zadań należało:
- wypracowanie strategii identyfikacji wizualnej oraz wprowadzenie jej we wszystkich sklepach ALDI w Polsce,
- zaprojektowanie nowego layoutu gazetek promocyjnych,
- stworzenie koncepcji wizualnej na materiały outdoor,
- opracowanie strategii komunikacji poszczególnych promocji oraz stref produktowych.
Nowa identyfikacja wizualna sklepów
W ramach współpracy wypracowaliśmy spójną identyfikację wizualną sklepów oraz koordynowaliśmy przebudowy 55 placówek. Dzięki nowoczesnej kolorystyce oraz przejrzystemu systemowi oznaczeń asortymentu poprawiliśmy doświadczenia zakupowe konsumentów.

120 sklepów
w całej Polsce

60 przebudowanych
sklepów w nowym
formacie

ok. 200
projektów graficznych
na jeden sklep


Gazetki promocyjne

Layout od podstaw
Odpowiadamy za kompleksowe realizacje gazetek promocyjnych ALDI. Stworzyliśmy koncepcję, nowy layout, zaprojektowaliśmy szaty graficzne i struktury poszczególnych gazetek tematycznych. Piszemy również treści – nagłówki, przepisy, ciekawostki.

Kampania outdoor

Aby ocieplić wizerunek ALDI oraz poinformować wszystkich klientów o szerokim asortymencie marki, przeprowadziliśmy kampanię outdoor, która została zrealizowana w Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Warszawie i na terenie aglomeracji śląskiej. Agencja odpowiada za przygotowanie billboardów tygodniowych i tematycznych do każdej gazetki promocyjnej. Dzięki naszym działaniom OOH sieć sklepów ALDI znalazła się znacznie bliżej potencjalnych klientów i obecnych klientów (dzięki bardzo dużej grupie docelowej).

Aktualizacja materiałów online
Oprócz stworzenia identyfikacji wizualnej sklepu oraz zaprojektowania gazetek promocyjnych i formatów outdoor, odpowiadaliśmy za cotygodniową aktualizację strony produktowej, aplikacji, a także tworzenie i wysyłkę newsletterów z najnowszą ofertą. Wprowadzaliśmy również kluczowe poprawki i wdrożenia do podstron oraz zmiany ofertowe.
Heineken - Christmas Gala
Kreujemy niepowtarzalne eventy i unikalne emocje!
Dla światowej marki Heineken stworzyliśmy koncepcję kreatywną i zrealizowaliśmy świąteczny event dla pracowników z krakowskiego oddziału firmy. Odpowiadaliśmy za przygotowanie scenariusza, oprawę graficzną, w tym projekt logo, scenografię, produkcję materiałów video i animacji a także za przebieg wydarzenia.

75 tys. pracowników
na całym świecie

167 browarów, wytwórni
cydru i innych zakładów
produkcyjnych

Zadanie
75 tys. osób w ponad 70 krajach na całym świecie. To właśnie oni – pracownicy – tworzą HEINEKEN, za co warto ich docenić i im podziękować. Specjalnie dla krakowskiej załogi giganta, zaplanowaliśmy świąteczną galę, w której postawiliśmy na unikalną, żywą interakcję i niezapomniane emocje!

Zadanie
75 tys. osób w ponad 70 krajach na całym świecie. To właśnie oni – pracownicy – tworzą HEINEKEN, za co warto ich docenić i im podziękować. Specjalnie dla krakowskiej załogi giganta, zaplanowaliśmy świąteczną galę, w której postawiliśmy na unikalną, żywą interakcję i niezapomniane emocje!
Niezwykłe Oskary... w Krakowie!
Nie tylko Miasto Aniołów może poszczycić się wielką galą. 9 grudnia 2016 roku wszystkie oczy były skierowane na Kino Kijów, gdzie zorganizowaliśmy wyjątkową ceremonię, w której uczestniczyło prawie 800 osób! Podczas uroczystości najlepsi pracownicy Heineken Kraków przy sakramentalnej formułce “And the Heineken Kraków Award goes to…” usłyszeli swoje nazwisko oraz odebrali złotą statuetkę z rąk prowadzącego część oficjalną – Marcina Prokopa.
Niezwykłe Oskary... w Krakowie!
Nie tylko Miasto Aniołów może poszczycić się wielką galą. 9 grudnia 2016 roku wszystkie oczy były skierowane na Kino Kijów, gdzie zorganizowaliśmy wyjątkową ceremonię, w której uczestniczyło prawie 800 osób! Podczas uroczystości najlepsi pracownicy Heineken Kraków przy sakramentalnej formułce “And the Heineken Kraków Award goes to…” usłyszeli swoje nazwisko oraz odebrali złotą statuetkę z rąk prowadzącego część oficjalną – Marcina Prokopa.


SMOLIK // KEV FOX
Po wręczeniu nagród, na wszystkich gości czekał występ gwiazdy wielkiego formatu – Andrzeja Smolika i Keva Foxa, którzy wydali jeden z najlepszych albumów w 2015 roku w Polsce. Smolik to znany polski producent muzyczny, kompozytor i multiinstrumentalista, który wraz z brytyjskim gitarzystą i wokalistą Kev’em Fox stworzył świetnie dopełniający się duet. Tego wieczoru goście mogli usłyszeć mieszankę różnych gatunków muzycznych. Klasyczne dźwięki gitary przeplatały się z nowoczesną muzyką elektroniczną.

Wieczór w stylu Hollywood!
Taki wieczór zasługiwał na odpowiednią oprawę. Czerwony dywan, wielkie przeżycia, piękne kreacje, zdjęcia na ściance, bingo oraz akcja charytatywna – takie atrakcje zapewniliśmy wszystkim gościom.
Wieczór w stylu Hollywood!
Taki wieczór zasługiwał na odpowiednią oprawę. Czerwony dywan, wielkie przeżycia, piękne kreacje, zdjęcia na ściance, bingo oraz akcja charytatywna – takie atrakcje zapewniliśmy wszystkim gościom.



Heineken - To the stars
Zadanie
5-te urodziny Heineken Kraków nie mogły się obyć bez imprezy, a dobra impreza urodzinowa powinna być szalona i zaskakująca – szczególnie, gdy odbywa się w okresie karnawału! Dlatego, aby podkreślić i uczcić ten szczególny dzień zabraliśmy wszystkich pracowników Heineken w niecodzienną podróż.

70
Ponad 70 krajów,
w których obecna jest marka
800
Prawie 800 uczestników
organizowanej imprezy
Podróż do gwiazd
Od dawien dawna, ludzie marzyli o podróży do gwiazd, o tym, by znaleźć się blisko nich. Dzięki nam to marzenie, dla pracowników Heineken Kraków było na wyciągnięcie ręki. Kierunek podróży nie został wybrany przypadkowo. To właśnie gwiazda wraz z charakterystyczną, zieloną butelką jest oryginalną ikoną Heinekena.
Nasz kosmodrom
Miejsce, w którym odbywała się kosmiczna podróż nie było przypadkowe. Stwierdziliśmy, że przestrzeń musi nawiązywać do naszej koncepcji, dlatego padło na Muzeum Lotnictwa w Krakowie. Nowoczesna architektura budynku oraz wnętrze pełne lotniczych eksponatów, pozwoliło nam stworzyć oryginalną aranżację oraz niepowtarzalny klimat wydarzenia.

Podróż do gwiazd
Od dawien dawna, ludzie marzyli o podróży do gwiazd, o tym, by znaleźć się blisko nich. Dzięki nam to marzenie, dla pracowników Heineken Kraków było na wyciągnięcie ręki. Kierunek podróży nie został wybrany przypadkowo. To właśnie gwiazda wraz z charakterystyczną, zieloną butelką jest oryginalną ikoną Heinekena.
Nasz kosmodrom
Miejsce, w którym odbywała się kosmiczna podróż nie było przypadkowe. Stwierdziliśmy, że przestrzeń musi nawiązywać do naszej koncepcji, dlatego padło na Muzeum Lotnictwa w Krakowie. Nowoczesna architektura budynku oraz wnętrze pełne lotniczych eksponatów, pozwoliło nas stworzyć oryginalną aranżację oraz niepowtarzalny klimat wydarzenia.


Moc kosmicznych wrażeń
Aby wszyscy goście poczuli się jakby byli w kosmosie, opracowaliśmy wyjątkowy scenariusz, identyfikację wizualną i klimat wydarzenia dbając o szczegóły. W Muzeum Lotnictwa w Krakowie każdy mógł tego wieczoru odlecieć – zabraliśmy pracowników Heinekena do gwiazd, dzięki gwiezdnemu tunelowi z “gwiazdkami z nieba”, symulatorowi statku kosmicznego, akrobatycznemu show i wirtualnej podróży w głąb kosmosu.


Duża dawka XXANAXX
Celebrowanie okrągłej rocznicy nie mogło odbyć się bez występu wielkiej gwiazdy. Wydarzenie uświetnił koncert zespołu XXANAXX, duet z Warszawy tworzący muzykę elektroniczną – Klaudia Szafrańska (uczestniczka programu X Factor) i Michał „Lance Flare” Wasilewski. Podczas występu goście mogli usłyszeć ich największe hity – “Story”, “Disappear” oraz “Stay”.

ALDI - Gazetki okazjonalne
65
Gazetek na otwarcia sklepów
120
Gazetki okazjonalne pojawiły się
w 120 sklepach ALDI w całej Polsce
500000
Kolportaż 500 000 gazetek świątecznych na terenie całej Polski
Tworzymy dedykowane i unikalnelayouty pod poszczególne święta
oraz okazje
Zaprojektowaliśmy dla ALDI okazjonalne materiały promocyjne nawiązujące do świąt Bożego Narodzenia oraz Wielkanocy, a także do okazji specjalnych takich jak otwarcia nowych sklepów ALDI w Polsce. Oprócz dedykowanych sesji zdjęciowych, stworzyliśmy unikalne layouty gazetek oraz odpowiadaliśmy za wybór produktów z całego asortymentu.


Zadanie
Niektóre okazje wymagają specjalnej oprawy. Tworząc kreatywne koncepcje gazetek okolicznościowych, chcieliśmy pokazać klientom ALDI wyjątkową i wysoką jakość produktów, które są nie tylko idealnym wyborem podczas robienia zakupów na co dzień, ale także od święta.

Święta tak, jak lubisz
Większość Polaków spędza Boże Narodzenie z rodziną, ubiera choinkę oraz przygotowuje tradycyjne potrawy. Jednak są też tacy, którzy nie zwracają uwagi na świąteczne zwyczaje. Każdy spędza święta tak, jak lubi. Podążając za tą myślą, przygotowaliśmy gazetkę bożonarodzeniową, w której przedstawiliśmy tradycyjne oraz nowoczesne przepisy na świąteczne potrawy.



Do gazetek bożonarodzeniowej i wielkanocnej
przygotowaliśmy dedykowane sesje zdjęciowe,
a food stylista skomponował
wszystkie świąteczne potrawy.

Przepis na Wielkanoc z ALDI
W związku z tym, że święta kręcą się wokół stołu, w gazetce przedstawiliśmy kulinarne inspiracje na wielkanocne śniadanie, obiad, kolacje oraz słodki deser. W ramach projektu przygotowaliśmy dedykowaną sesję zdjęciową. Skrupulatnie wybraliśmy najlepsze składniki, a food stylista skomponował wszystkie potrawy.

Alkohole w świątecznym klimacie
Aby w wyjątkowy sposób zaprezentować szeroką ofertę alkoholi w ALDI, zaprojektowaliśmy gazetkę, która prezentuje produkty w świątecznym klimacie. Byliśmy odpowiedzialni za stworzenie struktury gazetki, koncepcji wizualnej oraz inspiracyjnych treści i przepisów.

65 gazetek otwarciowych
ALDI dynamicznie się rozwija, otwierając coraz więcej sklepów w różnych zakątkach Polski. Stale towarzyszyliśmy marce w tym procesie, tworząc m.in. gazetki otwarciowe, z których klienci mogą dowiedzieć się o historii firmy oraz o jej markach własnych.

Klient:
ALDI
Zakres działań:
Online + DTP
Klient:
ALDI
Zakres działań:
On line + DTP
ALDI - Gazetki promocyjne
Opracowaliśmy nową koncepcjęwizualną materiałów promocyjnych
ALDI i odpowiadamy za ich bieżącą
realizację
W ramach współpracy stworzyliśmy nowy layout gazetki promocyjnej, pojawiającej się co tydzień w 120 sklepach ALDI w całej Polsce, oraz odpowiadamy za jej bieżącą realizację. Oprócz nowej szaty graficznej, zaprojektowaliśmy strukturę gazetki, oraz stworzyliśmy strategię komunikacji poszczególnych promocji. Wszystkie działania były skierowane do klientów ALDI, by mogli oni w przejrzysty sposób dowiedzieć się o atrakcyjnych promocjach i okazjach.


80 milionów wydrukowanych
gazetek promocyjnych

3 tysiące
zaprojektowanych stron

Zarządzanie bazą
kilkudziesięciu tysięcy produktów

Zadanie
Naszym głównym zadaniem było przygotowanie nowej koncepcji wizualnej gazetki promocyjnej, która będzie w przejrzysty sposób przedstawiać szeroki asortyment ALDI oraz informować klientów o aktualnych okazjach. Wszystkie wypracowane przez nas materiały musiały być także spójne z ID marki.

Podajemy gorące komunikaty
W parze z przejrzystym layoutem idzie przemyślana komunikacja promocji. Dlatego w ramach koncepcji wizualnej stworzyliśmy strategię komunikacji dla poszczególnych stref produktowych – pieczywa, mięsa, produktów BIO oraz owoców i warzyw. Wszystko po to, by umilić klientom czas spędzony na zakupach w ALDI.




Wykonaliśmy kilkadziesiąt
kreatywnych i apetycznych
sesji zdjęciowych.

Inspirujemy klientów ALDI
Przy tworzeniu gazetek promocyjnych dbamy o to, by oprócz asortymentu, znalazły się w nich również inspirujące treści. Klienci otrzymują co tydzień mnóstwo kreatywnych inspiracji, wskazówek tzw. stylu DIY oraz oryginalnych przepisów, do przygotowania których idealnie sprawdzą się produkty ze sklepu ALDI.

Tworzymy dedykowane rozkładówki
ALDI w każdym tygodniu prowadzi akcje tematyczne. Projektując do nich dedykowane, kreatywne rozkładówki, zabieramy klientów sklepów ALDI w podróże po wielu kuchniach świata i nie tylko.









Wykonujemy dedykowane
sesje zdjęciowe
Zrobiliśmy kilkadziesiąt sesji zdjęciowych, żeby idealnie przedstawić szeroki asortyment sklepu ALDI i zainteresować nim klientów. Dedykowane sesje produktowe oraz odpowiednia aranżacja pozwoliła nam stworzyć oryginalne kompozycje.






BP
Pełna obsługa marketingowaprogramu lojalnościowego
PAYBACK na stacjach BP
Dla sieci stacji benzynowych BP – lidera wśród zagranicznych koncernów paliwowych w Polsce – stworzyliśmy strategię komunikacji programu lojalnościowego PAYBACK w kanałach online oraz offline. Kompleksowo zajęliśmy się przygotowaniem dwóch Katalogów nagród BP na sezon 2016/2017 oraz 2017/2018, a także licznych materiałów wspierających ich promocje na stacjach oraz w Internecie.

Sieć działająca
w ponad
80 krajach
świata

Prawie 22 600
stacji na świecie
i ponad 520
w Polsce

9 lat owocnej
współpracy
z programem
PAYBACK
Pełna obsługa marketingowaprogramu lojalnościowego
PAYBACK na stacjach BP
Dla sieci stacji benzynowych BP – lidera wśród zagranicznych koncernów paliwowych w Polsce – stworzyliśmy strategię komunikacji programu lojalnościowego PAYBACK w kanałach online oraz offline. Kompleksowo zajęliśmy się przygotowaniem dwóch Katalogów nagród BP na sezon 2016/2017 oraz 2017/2018, a także licznych materiałów wspierających ich promocje na stacjach oraz w Internecie.

Sieć działająca w ponad 80 krajach świata

Prawie 22 600 stacji na świecie i ponad 520 w Polsce

9 lat owocnej współpracy z programem PAYBACK



Program PAYBACK to 7 milionów
zadowolonych klientów,
z czego 3 miliony to klienci BP.
Zadanie
BP stara się udowodnić, że zbieranie punktów podczas każdej wizyty na stacji, daje klientom realne oraz natychmiastowe korzyści. Dlatego do naszych zadań należało opracowanie całorocznej strategii komunikacji programu lojalnościowego PAYBACK na stacjach BP, a w tym m.in.: layout Katalogu nagród BP oraz ulotek, materiały POS, strategię komunikacji w Social Media, bannery na stronę www, a także mailingi.

Zadanie
BP stara się udowodnić, że zbieranie punktów podczas każdej wizyty na stacji, daje klientom realne oraz natychmiastowe korzyści. Dlatego do naszych zadań należało opracowanie całorocznej strategii komunikacji programu lojalnościowego PAYBACK na stacjach BP, a w tym m.in.: layout Katalogu nagród BP oraz ulotek, materiały POS, strategię komunikacji w Social Media, bannery na stronę www, a także mailingi.

BP na okrągło - przez 365 dni w roku!
Głównym elementem programu lojalnościowego PAYBACK na stacjach BP jest Katalog nagród. Odpowiadaliśmy nie tylko za przygotowanie projektu graficznego oraz koncepcję kreatywną, ale także za stworzenie materiałów wspierających promocję programu lojalnościowego, które przez cały rok przypominają klientom BP, że mogą wymienić swoje punkty na wyjątkowe nagrody.

BP na okrągło - przez 365 dni w roku!
Głównym elementem programu lojalnościowego PAYBACK na stacjach BP jest Katalog nagród. Odpowiadaliśmy nie tylko, za przygotowanie projektu graficznego oraz koncepcji kreatywnej, ale także za stworzenie materiałów wspierających promocję programu lojalnościowego, które przez cały rok przypominają klientom BP, że mogą wymienić swoje punkty na wyjątkowe nagrody.

Już od dwóch lat
przygotowujemy komunikację
Katalogu nagród BP!

Już od dwóch lat
przygotowujemy komunikację
Katalogu nagród BP!
Zrób coś dla siebie!
W codziennym rytmie obowiązków, zawieszeni między domem a pracą, zapominamy o tym, że każdy sukces zasługuje na nagrodę. Podążając za tą myślą, w Katalogu nagród BP na sezon 2017/2018 chcieliśmy zachęcić klientów BP do odbierania nagród, które mogłyby zwieńczyć ich małe zwycięstwo. Niezależnie, czy udało się skończyć ważne zadanie w pracy, czy wykonać codzienne obowiązki – warto znaleźć czas dla siebie i zrobić sobie przyjemność!
Zrób coś dla siebie!
W codziennym rytmie obowiązków, zawieszeni między domem a pracą, zapominamy o tym, że każdy sukces zasługuje na nagrodę. Podążając za tą myślą, w Katalogu nagród BP na sezon 2017/2018 chcieliśmy zachęcić klientów BP do odbierania nagród, które mogłyby zwieńczyć ich małe zwycięstwo. Niezależnie, czy udało się skończyć ważne zadanie w pracy, czy wykonać codzienne obowiązki – warto znaleźć czas dla siebie i zrobić sobie przyjemność!

Rozwijamy narrację w Social Media
W ramach działań promocyjnych nowego katalogu, stworzyliśmy serię angażujących wpisów na Facebooka. Aby przykuć uwagę odbiorców zaprojektowaliśmy interaktywną kanwę, w której użytkownicy mogli obejrzeć animację, i przewijać karty karuzeli ze zdjęciami nagród.

Rozwijamy narrację w Social Media
W ramach działań promocyjnych nowego katalogu, stworzyliśmy serię angażujących wpisów na Facebooka. Aby przykuć uwagę odbiorców zaprojektowaliśmy interaktywną kanwę, w której użytkownicy mogli obejrzeć animację, i przewijać karty karuzeli ze zdjęciami nagród.

Katalog Nagród BP
Inspiruje pomysłami!
W opracowanej koncepcji kreatywnej Katalogu nagród BP na sezon 2016/2017 postawiliśmy na trend DIY – Do It Yourself. W głównej mierze skupiliśmy się na angażujących treściach oraz stylowej prezentacji nagród. Każda kategoria produktowa została wzbogacona kreatywnymi poradami, przepisami, wskazówkami w stylu zrób to sam. Czytelnicy otrzymali od BP pomysły i inspiracje na wykorzystanie wybranych nagród. Wszystko w przystępnej, lekkiej do czytania i przeglądania formie.
Katalog Nagród BP
Inspiruje pomysłami!
W opracowanej koncepcji kreatywnej Katalogu nagród BP na sezon 2016/2017 postawiliśmy na trend DIY – Do It Yourself. W głównej mierze skupiliśmy się na angażujących treściach oraz stylowej prezentacji nagród. Każda kategoria produktowa została wzbogacona kreatywnymi poradami, przepisami, wskazówkami w stylu zrób to sam. Czytelnicy otrzymali od BP pomysły i inspiracje na wykorzystanie wybranych nagród. Wszystko w przystępnej, lekkiej do czytania i przeglądania formie.

Siła typografii
Oprócz przygotowania wersji drukowanej Katalogu nagród BP, przeprowadziliśmy również kampanię on-line na Facebooku i stronie BP oraz wykonaliśmy animację promującą katalog.

Co się działo na stacjach BP?
Zajęliśmy się również promocją Katalogu nagród na stacjach BP. Zaprojektowaliśmy materiały POS, wspierające wymianę punktów PAYBACK na nagrody:
- materiały POS
- outdoor
- kupony promocyjne na paragonach
- standy na katalog oraz nagrody
3
ulotki
sezonowe
2
Katalogi
nagród BP
3
ulotki
wyprzedażowe

Co się działo na stacjach BP?
Zajęliśmy się również promocją Katalogu nagród na stacjach BP. Zaprojektowaliśmy materiały POS, wspierające wymianę punktów PAYBACK na nagrody:
- materiały POS
- outdoor
- kupony promocyjne na paragonach
- standy na katalog oraz nagrody
3
ulotki
sezonowe
2
Katalogi
nagród BP
3
ulotki
wyprzedażowe

2 lata współpracy w liczbach
2 mln
nakładu dwóch
Katalogów nagród BP
200
Ponad 200
bannerów online
500000
Ok. 500 tys.
nakładu ulotek
+ 1 mln
odbiorców komunikacji na stacjach oraz w Internecie
Klient:
BP
Zakres działań:
On line + DTP
Klient:
BP
Zakres działań:
On line + DTP
ALDI - Nowy koncept sklepów
Stworzyliśmy strategię
identyfikacji wizualnej
sklepów ALDI
Dla marki ALDI stworzyliśmy całościowy koncept identyfikacji wizualnej sklepów, umożliwiający przebudowę placówek w ciągu zaledwie 3 dni, oraz odpowiadaliśmy za wdrożenie wszystkich zmian.

120 sklepów
w całej Polsce

60 przebudowanych
sklepów w nowym
formacie

ok. 200
projektów graficznych
na jeden sklep
Zadanie
ALDI oferuje swoim klientom wysokiej jakości produkty w dobrej cenie.
Jednak w większości sklepów brakowało standaryzacji – każdy
wyglądał inaczej. Brak powtarzalności sprawiał, że klienci nie
doświadczali poczucia bezpieczeństwa i jakości. Dlatego naszym
zadaniem było wypracowanie strategii identyfikacji wizualnej
oraz wprowadzenie jej we wszystkich sklepach ALDI w Polsce.
Działanie to miało na celu poprawić doświadczenia zakupowe
konsumentów w sklepie.

Zadanie
ALDI oferuje swoim klientom wysokiej jakości produkty w dobrej cenie. Jednak w większości sklepów brakowało standaryzacji – każdy wyglądał inaczej. Brak powtarzalności sprawiał, że klienci nie doświadczali poczucia bezpieczeństwa i jakości. Dlatego naszym zadaniem było wypracowanie strategii identyfikacji wizualnej
oraz wprowadzenie jej we wszystkich sklepach ALDI w Polsce. Działanie to miało na celu poprawić doświadczenia zakupowe konsumentów w tym sklepie.


Odpowiadamy za
kompleksową przebudowę
sklepów
Zaprojektowaliśmy wszystkie
materiały POS oraz dekoracje
sklepu, takie jak:
● oznaczenia regałów (warzywa i owoce, strefa bio, mięsa itd.)
● kosze promocyjne
● listwy cenowe
● shelfstopery
● okleina na lodówki/pieczywo
● okleina na biura i kasy
● plakaty
Oznaczenia regałów












Zbudowaliśmy nowy,
przyjazny i ciepły
wizerunek sklepu.

Nawigujemy klientów
Koncept zakładał opracowanie nowego sposobu nawigacji w sklepie oraz uproszczenie systemu promocji i ich identyfikacji. Opracowanie i wdrożenie podziału kolorystycznego danego asortymentu, przyspieszyło odnajdywanie artykułów oraz wpłynęło na intuicyjne poruszanie się po sklepie.

Promujemy marki własne
Firmie ALDI zależało na wyeksponowaniu jej marek własnych. Aby
podkreślić oryginalność oraz wysoką jakość tych produktów,
zaprojektowaliśmy dedykowane materiały promocyjne oraz edukacyjne
dotyczące m.in. kaw z palarni ALDI oraz produktów BIO.
Guidebook
Wraz z koncepcją identyfikacji wizualnej ALDI, opracowaliśmy
kompletny guidebook, czyli podręcznik umożliwiający szybkie i łatwe
wdrażanie wypracowanej koncepcji we wszystkich sklepach.

Niestandardowe lokalizacje
Sklepy ALDI nie tylko zlokalizowane są na osiedlach mieszkalnych, ale także przy ruchliwych deptakach w centrach miast, dlatego wyzwaniem było dostosowanie konceptu sklepów do wartości lokalnych i charakteru pobliskich punktów usługowych. Na przykładzie Poznania możemy śmiało powiedzieć, że sprostaliśmy zadaniu.

LOT - Kalendarz Adwentowy
Wyzwania:
Agencja stanęła przed wyzwaniem zaprojektowania interaktywnego kalendarza adwentowego i zaplanowania docelowych, skutecznych działań promocyjnych. Codziennie nowe karty, codziennie nowe promocje, codziennie nowe odkrycia i destynacje – w ramach akcji klienci LOT mieli możliwość zakupu biletów w dużo niższych cenach. Każda karta dostępna była tylko przez 24 godziny od chwili odkrycia.
Nasze działania:
Od podstaw zaprojektowaliśmy układ i kafle interaktywnego kalendarza adwentowego, a także stworzyliśmy specjalny set ikon dla każdego miasta. Całość znalazła się na dedykowanej stronie landing page na lot.com. Przeprowadziliśmy również szeroko zakrojone działania marketingowe, w tym screening dla domów mediowych. Stworzyliśmy paczki banerów w różnych formatach, dwujęzyczne mailingi zewnętrzne i wewnętrzne, a także covery i karuzele dedykowane na każdy dzień dla mediów społecznościowych.

Nasze działania:
Od podstaw zaprojektowaliśmy układ i kafle interaktywnego kalendarza adwentowego, a także stworzyliśmy specjalny set ikon dla każdego miasta. Całość znalazła się na dedykowanej stronie landing page na lot.com. Przeprowadziliśmy również szeroko zakrojone działania marketingowe, w tym screening dla domów mediowych. Stworzyliśmy paczki banerów w różnych formatach, dwujęzyczne mailingi zewnętrzne i wewnętrzne, a także covery i karuzele dedykowane na każdy dzień dla mediów społecznościowych.
Efekty:
Zanotowano wzrost sprzedaży biletów w okresie trwania promocji. Akcja zaangażowała i skłaniała do interakcji w mediach społecznościowych.






Kampania w liczbach
26
tyle dni trwała promocja Kalendarza Adwentowego LOT
24
tyle godzin dostępna była promocyjna cena każdej destynacji
Klient:
LOT Polskie Linie Lotnicze
Zakres działań:
On line + DTP / Działania promocyjne lotnisko
Klient:
LOT Polskie Linie Lotnicze
Zakres działań:
On line + DTP / Działania promocyjne lotnisko
Swiss Krono
SWISS KRONO to:
50
lat tradycji i doświadczenia w produkcji płyt
i wyrobów drewnopochodnych
1.5
mln m³ różnego rodzaju płyt
drewnopochodnych produkowanych rocznie
3
branże produktów:
meblarska, budowlana, wykończeniowa
Stworzyliśmy strategię komunikacji oraz kampanii launchingowej nowego produktu SWISS KRONO - elementów dekoracyjnych WALLDESIGN
Dla SWISS KRONO, jednego z największych producentów płyt i wyrobów drewnopochodnych w Polsce, stworzyliśmy branding, naming oraz strategię komunikacji nowego produktu – elementów dekoracyjnych WALLDESIGN. W ramach kampanii promocyjnej opracowaliśmy materiały BTL oraz digital. Przygotowaliśmy również materiały promocyjne i reklamy prasowe z ambasadorem marki – Tomaszem Kammelem


Zadanie
SWISS KRONO jest marką, która podąża za obowiązującymi trendami oraz odpowiada na potrzeby swoich klientów, dlatego zdecydowała się wprowadzić nowy produkt – elementy dekoracyjne WALLDESIGN. Naszym zadaniem było nie tylko opracowanie nazwy produktu oraz jego logotypu, ale przede wszystkim stworzenie strategii komunikacji oraz kampanii launchingowej WALLDESIGN. W ramach akcji promocyjnej nowego produktu SWISS KRONO zaprojektowaliśmy katalog produktowy, dedykowany microsite, materiały POS oraz przeprowadziliśmy konkurs we współpracy z blogerką Aliną Szklarską – Design Your Life.
Budujemy charakter marki
Ścienne elementy dekoracyjne to świeża propozycja, która zachwyca swoją funkcjonalnością, estetyką oraz designem na wysokim poziomie. Aby podkreślić wysoką klasę nowego produktu SWISS KRONO, tworząc jego branding i naming inspirowaliśmy się kamieniami szlachetnymi. Odwołaliśmy się do szlachetnej strony natury, dzięki czemu podkreślone zostały unikatowe właściwości oraz wyjątkowość nowej linii.







Wiemy, jak przedstawiać wyjątkowe produkty
Aby pokazać klientom unikalność nowej oferty, opracowaliśmy przejrzysty i nowoczesny katalog produktów WALLDESIGN, stawiając na zgodną z najnowszymi trendami szatę graficzną, uzupełnioną o inspirujące treści. Stworzyliśmy również dedykowany microsite, na którym została zaprezentowana cała kolekcja elementów dekoracyjnych, katalog produktów w wersji online oraz materiały instruktażowe.

"Zostań WALLDESIGNEREM!"
Realizując opracowaną strategię komunikacji nowego produktu SWISS KRONO, we współpracy z Aliną Szklarską – właścicielką bloga Design Your Life – przeprowadziliśmy konkurs Zostań WALLDESIGNEREM!”. Zadanie konkursowe było bardzo kreatywne – uczestnicy musieli wykonać moodboard, przedstawiający koncepcję zmian w swoim mieszkaniu z wykorzystaniem elementów dekoracyjnych WALLDESIGN. Konkurs cieszył się dużym zainteresowaniem, a nadesłane zgłoszenia trzymały bardzo wysokim poziom. Trzy osoby, które przygotowały najlepsze kolaże, otrzymały zestaw WALLDESIGN do wykończenia swojej ściany.

Dostarczamy inspiracji
Tym, co wyróżnia WALLDESIGN to bogata kolorystyka oraz zróżnicowane faktury i odcienie, które zaspokoją gusta nawet najbardziej wymagających. Aby przedstawić tę propozycję wszystkim, którzy szukają nowoczesnych i funkcjonalnych rozwiązań, przygotowaliśmy dwa filmy promocyjne. W filmie wizerunkowym mówimy o tym, że w aranżacjach wnętrz coraz większą rolę odgrywają materiały, które oddziałują nie tylko na wzrok, ale też na inne zmysły, natomiast w produktowym przedstawiamy całą kolekcję elementów dekoracyjnych WALLDESIGN.
Klient:
SWISS KRONO
Zakres działań:
On line + DTP / Działania promocyjne + Social Media
Klient:
SWISS KRONO
Zakres działań:
On line + DTP / Działania promocyjne + Social Media
Ziko

Ponad 165
punktów w całej Polsce

51 miast
z placówkami Ziko

12 lat
doświadczenia na polskim
rynku farmaceutycznym
Dla jednej z największych sieci aptek w Polsce przygotowaliśmy strategię działalności fundacji ZIKO dla Zdrowia, tworzyliśmy treści oraz layout magazynu “Czas na Zdrowie”, zorganizowaliśmy konferencje branżowe, a także prowadziliśmy aktywne działania z zakresu media relations i PR.


Zadanie
ZIKO Apteka koncentruje się na pacjencie, dlatego za cel obraliśmy nie tylko wzmocnienie lojalności i rozpoznawalności poprzez działania wizerunkowe, ale także zwiększanie świadomości społecznej i edukację poza przestrzenią apteki.
Najważniejszy jest pacjent!
Wielu Polaków, pomimo zaufania do farmaceutów, nie korzysta z ich porad przy przyjmowaniu leków i nie zdaje sobie sprawy z zagrożeń związanych z nieodpowiedzialnym samoleczeniem. Mając świadomość tego istotnego problemu, przygotowaliśmy kompleksową strategię powstania i działalności fundacji ZIKO dla Zdrowia, której głównym zadaniem jest ograniczenie zjawiska samoleczenia, szerzenie edukacji oraz promocji z zakresu ochrony zdrowia. Działania rozpoczęliśmy od organizacji konferencji inaugurującej działalność fundacji, na której gościło m.in. TVP3 Kraków.

Budowanie obecności w mediach
Prowadziliśmy obsługę medialną aptek ZIKO oraz działań fundacji, takich jak “Mobilny Miesiąc Zdrowia”. Akcja odbyła się w kilkudziesięciu miastach w całej Polsce pod patronatem m.in. portalu Medonet, Gazety Wyborczej, Dziennika Zachodniego i Newsweeka.
Efekty można policzyć!
300 tys. zł
ekwiwalentu reklamowego
uzyskanego w
4 miesiące
Prawie
40 publikacji
w mediach lokalnych w
3 miesiące
Miliony
odbiorców komunikacji
w mediach

Efekty można policzyć!
300 tys. zł
ekwiwalentu reklamowego
uzyskanego w
4 miesiące
Prawie
40 publikacji
w mediach lokalnych w
3 miesiące
Miliony
odbiorców komunikacji
w mediach



Przejmujemy inicjatywę
Stworzyliśmy koncepcję, branding oraz scenariusz konferencji PharmLab 2016, w której uczestniczył m.in. wiceminister zdrowia Krzysztof Łanda. Wydarzenia doglądaliśmy zarówno pod kątem organizacji, jak i obsługi medialnej, uzyskując patronat m.in. Rzecznika Praw Pacjenta. Konferencja zainspirowała dyskusję na temat prawa farmaceutycznego w mediach ogólnopolskich, które obok ministra przywoływały m.in. stanowisko prezesa aptek ZIKO Jana Zająca.
Wyniki działań to prawie 230 tys. zł
ekwiwalentu reklamowego w zaledwie 2 miesiące.
Custom publishing budujelojalność
Byliśmy odpowiedzialni za przygotowanie treści i projekt graficzny magazynu „Czas na Zdrowie” dystrybuowanego w aptekach ZIKO i punktach ZIKO Dermo. Dostosowaliśmy jego layout i zawartość do grupy docelowej – osób w wieku 50+, tworząc skuteczne narzędzie komunikacji i promocji oraz budowania długotrwałych, pozytywnych relacji z klientem.


Aktywny kanał social media
Zajmowaliśmy się planowaniem i realizacją precyzyjnie targetowanych kampanii reklamowych oraz prowadzeniem profilu ZIKO Uroda i Zdrowie na Facebooku, docierając z angażującymi treściami do ponad 40 tys. aktywnych użytkowników.

3778 fanów
więcej w ciągu
miesiąca

51%
wzrost reakcji
miesięcznie

3778 fanów
więcej w ciągu
miesiąca

51%
wzrost reakcji
miesięcznie
Zwiększanie świadomości zdrowotnej i działania CSR zbudowały wizerunek eksperta, wzmocniły lojalność oraz rozpoznawalność sieci ZIKO Apteka wśród tysięcy Polaków.
300000 zł
ekwiwalentu reklamowego
uzyskanego w 4 miesiące
40
prawie 40 publikacji w mediach lokalnych
w 3 miesiące
1000000
Miliony odbiorców komunikacji
Klient:
ZIKO
Klient:
ZIKO
Otodom
Akcja #siężyje
Otodom na pierwszym miejscu stawia klientów i ich potrzeby. Dlatego, aby ułatwić poszukującym mieszkania czy domu podjęcie decyzji, serwis zapytał ponad 140 tys. Polaków jak oceniają swoje miasta, wsie i dzielnice w 10 kategoriach. Naszym zadaniem było zaplanowanie i zrealizowanie strategii komunikacji wyników badania, zarówno w mediach, jak i przestrzeni publicznej.

330 tys. osób korzystających z serwisu każdego dnia

Ponad 62 mln odsłon serwisu miesięcznie

330 tys. osób korzystających z serwisu każdego dnia

Ponad 62 mln odsłon serwisu miesięcznie

Wspieramy działaniawizerunkowe i budujemy
obecność w mediach!
Pracowaliśmy przy ogólnopolskim badaniu jakości życia #siężyje. Przygotowaliśmy strategię komunikacji jego wyników, raporty i rankingi polskich miast, materiały prasowe i promocyjne, projekty graficzne, a także konferencje prasowe i stronę www.
Pokazujemy jak #siężyjew Polsce!
Czy mieszkańcy polskich miast, wsi i dzielnic są zadowoleni z tego,
jak im się żyje? Co sądzą o swojej okolicy i sąsiadach? Czy poleciliby ją innym? Z takich pytań narodziły się rankingi #siężyje Otodom, które opracowaliśmy tak, aby zapewnić przejrzysty, nowoczesny layout i prezentację wyników oraz interesujące treści. Stworzyliśmy także branding kampanii #siężyje oraz materiały graficzne i promocyjne do konferencji prasowych i wydarzeń specjalnych, takie jak tablice informacyjne, gadżety czy citylighty.
Pokazujemy, jak #siężyjew Polsce!
Czy mieszkańcy polskich miast, wsi i dzielnic są zadowoleni z tego,
jak im się żyje? Co sądzą o swojej okolicy i sąsiadach? Czy poleciliby ją innym? Z takich pytań narodziły się rankingi #siężyje Otodom, które opracowaliśmy tak, aby zapewnić przejrzysty, nowoczesny layout i prezentację wyników oraz interesujące treści. Stworzyliśmy także branding kampanii #siężyje oraz materiały graficzne i promocyjne do konferencji prasowych i wydarzeń specjalnych, takie jak tablice informacyjne, gadżety czy citylighty.



Budowanie zainteresowania mediów
Byliśmy odpowiedzialni za strategię ogólnopolskiej i lokalnej
komunikacji wyników badania #siężyje w mediach. Aby informacje
o ocenie poszczególnych miast i dzielnic mogły dotrzeć do
szerokiego grona odbiorców, przygotowaliśmy interesujące
materiały prasowe, które zwróciły uwagę m.in. Onetu, Gazety
Wyborczej czy Dziennika Zachodniego. Stworzyliśmy także
przeznaczoną dla projektu stronę #siężyje.otodom.pl, uzupełniając
ją o tematyczne artykuły i informacje, których poszukują nie tylko
media, ale i sami mieszkańcy.

Ponad 50 przygotowanych projektów graficznych

Kreacja
w social
media

Ponad 50 przygotowanych projektów graficznych

Kreacja
w social
media


Akcje promocyjne w liczbach
80
stworzonych materiałów prasowych i artykułów
60
tysięcy nowych ofert dziennie
Klient:
Otodom
Zakres działań:
Online + DTP / Działania promocyjne
Klient:
Otodom
Zakres działań:
Online + DTP / Działania promocyjne
LOT - Teraz 2017 w promocji
Wyzwania:
W 2017 roku Polskie Linie Lotnicze LOT zaoferowały klientom bilety na wszystkie kierunki w promocyjnych cenach – w konkretnym przedziale czasowym klient mógł zakupić tańsze bilety nawet do końca roku. PA podjęła się kompleksowego opracowania i przeprowadzenia kampanii Teraz 2017 w promocji.
Nasze działania:
Agencja stworzyła koncepcję kreatywną i Key Visual akcji, a także opracowała kreacje graficzne. W ramach Teraz 2017 w promocji powstały materiały promocyjne w minimum 15 wersjach językowych, w tym mailingi zewnętrzne/wewnętrzne, banery i GDN-y. PA odpowiada również za stworzenie reklam wielkoformatowych całej akcji, dedykowanej strony landing page oraz obsługę biznesową działu Trade.
Summer Deals
Odpowiadamy również za realizację wakacyjnej akcji tanich biletów.


Efekty:
Kampania Teraz 2017 w promocji jest jedną z głównych akcji promocyjnych LOT – komunikaty o Teraz 2017 w promocji pojawiły się nawet w prasie na rynkach zagranicznych, m.in. Ukrainie, Litwie i USA oraz w krajowych mediach, takich jak: Onet, WP czy TVN24.
Akcje promocyjne w liczbach
4
tyle kontynentów objęła akcja Teraz 2017 w promocji, przygotowana przez PA
30
tyle rynków w promocji
Klient:
LOT Polskie Linie Lotnicze
Zakres działań:
On line + DTP / Działania promocyjne lotnisko
Klient:
LOT Polskie Linie Lotnicze
Zakres działań:
On line + DTP / Działania promocyjne lotnisko
LOT - Kraków - Chicago
Wyzwania:
Po ponad 7 latach Polskie Linie Lotnicze LOT ponownie uruchomiły bezpośrednie połączenie Kraków-Chicago. W związku ze startem połączenia, agencja PA stanęła przed konkretnymi wyzwaniami: stworzenia materiałów promocyjnych online i offline, przygotowania konceptu, kreacji graficznych i obsługi marketingowej.
Wyzwania:
Po ponad 7 latach Polskie Linie Lotnicze LOT ponownie uruchomiły bezpośrednie połączenie Kraków-Chicago. W związku ze startem połączenia, agencja PA stanęła przed konkretnymi wyzwaniami: stworzenia materiałów promocyjnych online i offline, przygotowania konceptu, kreacji graficznych i obsługi marketingowej.

Nasze działania:

Koncept „Ale Jazz!”
Agencja opracowała autorski koncept i dedykowany KV – Dreamliner LOT-u wystartował z krakowskiego lotniska pod hasłem „Ale jazz!”. Zaprojektowany Key Visual nawiązuje do folkloru krakowskiego oraz wspólnego mianownika łączącego oba miasta – muzyki jazzowej, która jest nieodłączną częścią życia kulturalnego Chicago i Krakowa.

W ramach kampanii „Ale Jazz!”, zaprojektowaliśmy zaproszenia rozsyłane w formie mailingów, reklamy sponsorowane w dwóch wersjach językowych na urządzenia mobilne, posty z grafikami dla kanałów social media, a także landing page na stronie głównej lot.com. Podjęliśmy zakrojone na szeroką skalę działania offline – przygotowaliśmy reklamę prasową, billboardy, flagi i ekrany na lotniskach.

Do zadań agencji należało także zaprojektowanie specjalnych zagłówków do samolotów, gadżetów w tym dedykowanych pinów i magnesów na lodówki. Warto dodać, że stworzony przez nas KV akcji „Ale Jazz!” znalazł się na torcie, którym zajadali się klienci LOT w trakcie eventu otwarcia połączenia na lotnisku Kraków-Balice.

Nasze działania:

Koncept „Ale Jazz!”
Agencja opracowała autorski koncept i dedykowany KV – Dreamliner LOT-u wystartował z krakowskiego lotniska pod hasłem „Ale jazz!”. Zaprojektowany Key Visual nawiązuje do folkloru krakowskiego oraz wspólnego mianownika łączącego oba miasta – muzyki jazzowej, która jest nieodłączną częścią życia kulturalnego Chicago i Krakowa.

W ramach kampanii „Ale Jazz!”, zaprojektowaliśmy zaproszenia rozsyłane w formie mailingów, reklamy sponsorowane w dwóch wersjach językowych na urządzenia mobilne, posty z grafikami dla kanałów social media, a także landing page na stronie głównej lot.com. Podjęliśmy zakrojone na szeroką skalę działania offline – przygotowaliśmy reklamę prasową, billboardy, flagi i ekrany na lotniskach.

Do zadań agencji należało także zaprojektowanie specjalnych zagłówków do samolotów, gadżetów w tym dedykowanych pinów i magnesów na lodówki. Warto dodać, że stworzony przez nas KV akcji „Ale Jazz!” znalazł się na torcie, którym zajadali się klienci LOT w trakcie eventu otwarcia połączenia na lotnisku Kraków-Balice.
Koncept „Ale Jazz!”
Agencja opracowała autorski koncept i dedykowany KV – Dreamliner LOT-u wystartował z krakowskiego lotniska pod hasłem „Ale jazz!”. Zaprojektowany Key Visual nawiązuje do folkloru krakowskiego oraz wspólnego mianownika łączącego oba miasta – muzyki jazzowej, która jest nieodłączną częścią życia kulturalnego Chicago i Krakowa.
W ramach kampanii „Ale Jazz!”, zaprojektowaliśmy zaproszenia rozsyłane w formie mailingów, reklamy sponsorowane w dwóch wersjach językowych na urządzenia mobilne, posty z grafikami dla kanałów social media, a także landing page na stronie głównej lot.com. Podjęliśmy zakrojone na szeroką skalę działania offline – przygotowaliśmy reklamę prasową, billboardy, flagi i ekrany na lotniskach.
Do zadań agencji należało także zaprojektowanie specjalnych zagłówków do samolotów, gadżetów w tym dedykowanych pinów i magnesów na lodówki. Warto dodać, że stworzony przez nas KV akcji „Ale Jazz!” znalazł się na torcie, którym zajadali się klienci LOT w trakcie eventu otwarcia połączenia na lotnisku Kraków-Balice.
Efekty:
Akcja „Ale Jazz!” wzbudziła duże zainteresowanie i odbiła się szerokim echem w Internecie, a także przybliżyła wszystkim zainteresowanym zalety nowego połączenia Kraków-Chicago-Kraków.
Efekty:
Akcja „Ale Jazz!” wzbudziła duże zainteresowanie i odbiła się szerokim echem w Internecie, a także przybliżyła wszystkim zainteresowanym zalety nowego połączenia Kraków-Chicago-Kraków.


Kampania w liczbach
7
po tylu latach LOT przywrócił połączenie Kraków-Chicago-Kraków
9
godzin – połączenie jest najkrótszym i najwygodniejszym dostępnym lotem ze stolicy małopolski do USA
Klient:
LOT Polskie Linie Lotnicze
Zakres działań:
On line + DTP / Działania promocyjne lotnisko
Klient:
LOT Polskie Linie Lotnicze
Zakres działań:
On line + DTP / Działania promocyjne lotnisko
LOT - 5 milionowy pasażer
Wyzwania:
Kampania 5 milionowy pasażer powstała przy okazji historycznego wydarzenia – PLL LOT po raz pierwszy przewiózł 5 mln pasażerów w ciągu zaledwie 11 miesięcy. To fantastyczny rezultat, dlatego firma postanowiła podziękować swoim klientom za lojalność i zaangażowanie w budowę marki. Stało się to na przełomie listopada i grudnia 2016 roku, a działania marketingowe podjęto zarówno w kanałach online, jak i offline.
Wyzwania:
Kampania 5 milionowy pasażer powstała przy okazji historycznego wydarzenia – PLL LOT po raz pierwszy przewiózł 5 mln pasażerów w ciągu zaledwie 11 miesięcy. To fantastyczny rezultat, dlatego firma postanowiła podziękować swoim klientom za lojalność i zaangażowanie w budowę marki. Stało się to na przełomie listopada i grudnia 2016 roku, a działania marketingowe podjęto zarówno w kanałach online, jak i offline.

Nasze działania:

W związku z tym wydarzeniem, przewoźnik postanowił w specjalny sposób podziękować wszystkim tym, którzy kiedykolwiek podróżowali z LOT-em. Akcja 5 milionowy pasażer trwała cały tydzień – PA przygotowała dedykowane materiały drukowane (ulotki, plakaty, foldery) i ekrany. Podjęliśmy się realizacji mailingu z listem Prezesa LOT, a także przygotowaliśmy materiały dla kanałów Social Media.

Fotobudka od LOT!
Wszyscy, którzy pojawili się na tym szczególnym evencie, mieli okazję wziąć udział w zabawie przy okazji montażu fotobudki w specjalnej przestrzeni lotniskowej. W ramach projektu agencja przygotowała brand fotobudki LOT, ekran startowy, a także gadżety związane z LOT-em. Dzięki temu pasażerowie mogli przez chwilę poczuć się pilotem albo stewardessą!


Nasze działania:

W związku z tym wydarzeniem, przewoźnik postanowił w specjalny sposób podziękować wszystkim tym, którzy kiedykolwiek podróżowali z LOT-em. Akcja 5 milionowy pasażer trwała cały tydzień – PA przygotowała dedykowane materiały drukowane (ulotki, plakaty, foldery) i ekrany. Podjęliśmy się realizacji mailingu z listem Prezesa LOT, a także przygotowaliśmy materiały dla kanałów Social Media.

Fotobudka od LOT!
Wszyscy, którzy pojawili się na tym szczególnym evencie, mieli okazję wziąć udział w zabawie przy okazji montażu fotobudki w specjalnej przestrzeni lotniskowej. W ramach projektu agencja przygotowała brand fotobudki LOT, ekran startowy, a także gadżety związane z LOT-em. Dzięki temu pasażerowie mogli przez chwilę poczuć się pilotem albo stewardessą!
W związku z tym wydarzeniem, przewoźnik postanowił w specjalny sposób podziękować wszystkim tym, którzy kiedykolwiek podróżowali z LOT-em. Akcja 5 milionowy pasażer trwała cały tydzień – PA przygotowała dedykowane materiały drukowane (ulotki, plakaty, foldery) i ekrany. Podjęliśmy się realizacji mailingu z listem Prezesa LOT, a także przygotowaliśmy materiały dla kanałów Social Media.
Fotobudka od LOT!
Wszyscy, którzy pojawili się na tym szczególnym evencie, mieli okazję wziąć udział w zabawie przy okazji montażu fotobudki w specjalnej przestrzeni lotniskowej. W ramach projektu agencja przygotowała brand fotobudki LOT, ekran startowy, a także gadżety związane z LOT-em. Dzięki temu pasażerowie mogli przez chwilę poczuć się pilotem albo stewardessą!
Efekty:
Dzięki sprawnie przeprowadzonej komunikacji, udało nam się ocieplić wizerunek marki, zwrócić uwagę zainteresowanych na to osiągnięcie, a także zaktywizować użytkowników mediów społecznościowych.

Kampania w liczbach
5
mln przewiezionych pasażerów
11
tylko 11 miesięcy na wyśrubowanie wyniku
Klient:
LOT Polskie Linie Lotnicze
Zakres działań:
On line + DTP / Działania promocyjne lotnisko
Klient:
LOT Polskie Linie Lotnicze
Zakres działań:
On line + DTP / Działania promocyjne lotnisko