Powodów do świętowania w PA nie brakuje. Potwierdza to fakt wygranego przetargu na obsługę marketingową Myjni BP, w którym pokonaliśmy naszą konkurencję. To właśnie w nasze ręce marka BP powierzyła kompleksową realizację kampanii online i offline wszystkich Myjni BP, zarówno tych automatycznych, jak i bezdotykowych.

Po wygranym przetargu na obsługę marketingową Myjni BP od razu przeszliśmy do pracy i realizacji naszych pomysłów, entuzjastycznie przyjętych przez markę BP. Zrealizowaliśmy już pierwszą kampanię online i offline pod hasłem „Czysty zysk na myjni BP”, która będzie trwać do 6 sierpnia 2019 r.

Do naszych zadań należało przygotowanie koncepcji kreatywnej najnowszej promocji, zaprojektowanie KV, materiałów POS oraz hasła reklamowego. Co więcej, stworzona przez nas strategia komunikacji tej kampanii obejmowała także kompleksową obsługę Myjni BP w mediach społecznościowych, gdzie na potrzeby tej akcji przygotowaliśmy angażujące wpisy na platformę Facebook oraz animacje, które wyświetlane są na ekranach LCD dostępnych wewnątrz stacji BP.