Przygotowany przez naszą agencję In-store Marketing Raport 2018. Niezbędnik sieci handlowych spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem. Satysfakcja płynąca z faktu, że w ciągu kilku dni został on pobrany kilkaset razy, zmotywowała nas i agencję Novem do przygotowania kolejnej dawki praktycznej wiedzy, którą tym razem zebraliśmy w raporcie Cyfrowa transformacja – marketing nowej ery.

Motywem przewodnim naszego najnowszego projektu jest dynamiczny rozwój zaawansowanych technologii oraz rosnąca świadomość konsumentów. Kreuje ona nieznane dotychczas sposoby komunikacji i interakcji między człowiekiem a marką. Są one bezpośrednio związane z ewolucją społeczności konsumenckich i dynamicznego rozwoju cyfrowych rozwiązań. W raporcie pokazujemy, w jaki sposób sztuczna inteligencja może wspierać rozwój przedsiębiorstw, a także jak zwiększyć sprzedaż, wykorzystując możliwości rozszerzonej rzeczywistości. Ducha cyfrowej transformacji przedstawiliśmy również w kontekście marketingu konwersacyjnego, który nie bez powodu typowany jest jako przyszłość marketingu, jak i ekonomii współdzielenia, wpływającej na nowe modele biznesowe przedsiębiorstw.

Przygotowany przez PA i Novem raport kryje w sobie wiele odpowiedzi na pytania związane visual & voice search, płatnościami bezgotówkowymi, bezobsługowymi zakupami. To tylko niektóre zagadnienia, które stanowią esencję digital transformation, czyli zmiany technologiczno-społecznej, polegającej na tworzeniu się nowych relacji rynkowych. Co więcej, pobierając nasz raport zainspirujesz się możliwościami tokenizacji, a także zrozumiesz fenomen osób zrzeszonych w grupach na Facebook-u, które aktualnie stanowią jedno z najbardziej wiarygodnych źródeł informacji, nie tylko na temat marki, ale i produktu czy usługi.

Społeczeństwo uczestnicząc w procesie socjalizacji pragnie szczerych uczuć i kontaktów międzyludzkich, dlatego w Cyfrowa transformacja – marketing nowej ery omówiliśmy m.in. antropomorfizację marki, czyli nadawanie jej ludzkich cech. Zapewnia ona firmom pozycjonowanie, jak i wartość emocjonalną, która dostarcza nie tylko millenialsom odmiennych doświadczeń zakupowych, bezpośrednio wpływających na ich uczucia, emocje i oczekiwania.

Kolejny raz udowodniliśmy, że w przyszłości marketingu nie ma miejsca na sztuczną i nachalną perswazję. Dlaczego? Obecnie klienci są przesyceni agresywnymi reklamami, a wiele statystyk przedstawionych w Cyfrowa transformacja – marketing nowej ery pokaże Wam, że kluczem do sukcesu marki jest przede wszystkim jej autentyczność. To właśnie ten czynnik przyczynił się do wzrostu popularności mikro i nano influencerów. Z ich pomocą marki są w stanie dotrzeć do ściśle wyselekcjonowanej grupy docelowej, jak również mogą liczyć na to, że przygotowane przez nich posty będą cieszyć ponadprzeciętnym zaangażowaniem fanów.

Zajrzyj do raportu i dowiedz się:

  • jak ekonomia współdzielenia kreuje nowy model biznesowy?
  • w jaki sposób sztuczna inteligencja może wspierać rozwój przedsiębiorstw?
  • dlaczego marketing konwersacyjny jest przyszłością branży reklamowej?
  • jak rozszerzona rzeczywistość może wpłynąć na wzrost sprzedaży?
  • jak nano-influencerzy mogą wpłynąć na sukces marki?
  • czym jest tokenizacja?
  • jakie są najnowsze metody płatności?

Pobierz raport i rozwiń swoją firmę dzięki najnowszym trendom!