Po wygranym przetargu na kompleksową obsługę marketingową Katalogu Nagród BP 2019/2020 przyszedł w końcu czas, kiedy możemy się pochwalić jego realizacją.
„W drodze do nagród” – właśnie takie hasło reklamowe możecie zobaczyć na okładce najnowszego Katalogu Nagród BP . W koncepcji kreatywnej chcieliśmy podkreślić sens codziennych sytuacji, które jednocześnie stały się motywem przewodnim całego projektu. Postanowiliśmy więc zabrać wszystkich w podróż nie tylko po nagrody, ale i udowodniliśmy, że każdy dzień może być niezwykły, a droga do pracy, szkoły lub na zakupy, może okazać się wielką wyprawą w nieznane.
Działania rozpoczęliśmy od stworzenia strategii komunikacji dostosowanej nie tylko do samych odbiorców, ale i nowej filozofii marki BP. Autorska koncepcja kreatywna przewidywała także zaprojektowanie nowoczesnej i atrakcyjnej wizualnie szaty graficznej katalogu. Dodatkowo, na potrzeby Katalogu Nagród BP ekipa PA zaprojektowała materiały POS, banery reklamowe i mailingi, które zostały wykorzystane w czasie kampanii promocyjnej katalogu. Najnowszy efekt naszej współpracy z BP możecie zobaczyć zarówno na stacjach BP, w mediach społecznościowych, jak i na stronach internetowych bpkatalog.pl i payback.pl.
Ważnym aspektem obsługi marketingowej najnowszego Katalogu Nagród BP była strategia promocji. Zaangażowaliśmy więc właścicieli popularnego bloga „Busem Przez Świat”. Poprzez swoją społeczną aktywność, Karol i Ola Lewandowscy idealnie komponują się z główną ideą, o którą została oparta cała koncepcja kreatywna. Na okładce nowego katalogu BP , a także na jego kolejnych stronach, zobaczycie autorskie zdjęcia i inspirujące cytaty ekipy „Busem Przez Świat”, która z każdą kolejną wyprawą udowadnia, że w każdej podróży możemy odnaleźć szczęście.<>