Śmiało możemy powiedzieć, że idziemy jak burza! Tym razem nawiązaliśmy współpracę z firmą Airly, która wykorzystując sztuczną inteligencję, monitoruje jakość powietrza aż w 20 krajach. Nasz team będzie odpowiadać za prowadzenie komunikacji w zakresie video marketingu oraz realizację koncepcji kreatywnej związanej z materiałami POS.

Misją naszego nowego klienta jest edukacja i zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat znaczenia jakości powietrza oraz poprawa jakości życia ludzi na całym świecie. Cieszymy się, że będziemy wspierać Airly w walce ze smogiem, a to wszystko za sprawą interaktywnej komunikacji z odbiorcą.

Stajemy w obliczu wielkiego wyzwania, bo współpraca z Airly to działania globalne – z aplikacji Airly korzysta już pół miliona użytkowników. To mieszkańcy nie tylko Polski, ale także społeczność skupiona m.in.: w Wielkiej Brytanii, Niemiec, Irlandii, Austrii, Grecji, czy we Włoszech.