Z czym kojarzy się Chicago? Z wieżowcami, koszykówką, jeziorem Michigan, Światem według Bundych, Kargulem i Pawlakiem oraz… z jazzem! Kiedyś tylko nieliczni mogli sobie pozwolić na podróż do tego miasta, dziś każdy ma je na wyciągnięcie ręki.

Polskie Linie Lotnicze LOT po ponad 7 latach ponownie uruchomiły bezpośrednie połączenie Kraków-Chicago. W związku ze startem połączenia, w PA stanęliśmy przed konkretnymi wyzwaniami: stworzenia materiałów promocyjnych online i offline, przygotowania konceptu, kreacji graficznych i obsługi marketingowej.

W ramach koncepcji opracowaliśmy dedykowany Key Visual, w którym przedstawiliśmy kulturalne połączenie Chicago i Krakowa. Przygotowana grafika nawiązywała do krakowskiego folkloru oraz muzyki jazzowej, która jest charakterystycznym elementem dla obu miast, dlatego też główne hasło kampani brzmiało “Ale jazz!”.

Do zadań PA należało stworzenie materiałów promocyjnych, które pojawiły się w kanałach online oraz offline. Zaprojektowaliśmy mailingi, reklamy sponsorowane w dwóch wersjach językowych, grafiki na Social Media a także dedykowany landing page. Byliśmy również odpowiedzialni za przygotowanie reklamy prasowej, billboardów, flag, ekranów na lotnisku oraz specjalnych zagłówków na siedzenia samolotów i dodatkowych gadżetów.