Wspólnie z agencją Novem wystartowaliśmy z wyjątkową akcją, której celem jest pobudzenie wyobraźni oraz wsparcie kreatywności najmłodszych. Zgłoś do konkursu swoją pociechę wraz z jej autorskim rysunkiem i zamień go w realną zabawkę, która zostanie stworzona we Florydzie!

„Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona” – to słowa Alberta Einsteina, twórcy jednego z najważniejszych teorii, która fundamentalnie zmieniła nasze myślenie o świecie. W PA i Novem doskonale wiemy, jak ważne jest nieszablonowe spojrzenie na świat. Jesteśmy świadomi tego, że tworzenie nowych idei i koncepcji nie może się opierać na utartych schematach myślowych. Właśnie taką postawę chcemy zaszczepić w najmłodszych i z myślą o przyszłych adeptach branży reklamowej przygotowaliśmy konkurs Na kartce się nie mieści!”. Misją tego projektu jest rozwój i zachęcenie najmłodszych do poszerzenia wyobraźni poprzez barwną zabawę. Dzień Dziecka był zatem idealnym momentem, aby zwrócić uwagę opiekunów i ich pociech na to, jak ważną rolę w życiu człowiek pełnią pomysłowość, kreatywność i fantazja.

W ramach konkursu “Na kartce się nie mieści!” zorganizowanego przez PA i Novem, każdy rodzic oraz opiekun może zgłosić pracę swojego małego artysty do wspólnej zabawy. Celem tej wyjątkowej akcji, która trwa od 01-14.06.2019 r. jest pielęgnowanie dziecięcej wyobraźni i kreatywności, a następnie nagrodzenie pomysłowych autorów. Przygotowany przez nas projekt przewiduje nie tylko pokazanie, złożonego często procesu twórczego, ale przede wszystkim stworzenie przestrzeni do wspólnego kreowania żywego i barwnego świata najmłodszych.

Do wcielenia w życie pomysłów małych artystów zaangażowani zostali wszyscy pracownicy PA i Novem. Spośród nadesłanych zgłoszeń wybierzemy najbardziej kreatywne i finezyjne prace, jak również ufundujemy pięć autorskich zabawek, które powstaną we Florydzie. Potencjał tak ważnego społecznie tematu zauważyła marka Wacom – wiodący producent interaktywnych tabletów i ekranów piórkowych. Lider technologii interaktywnych przekazał trzy tablety dla zwycięzców konkursu, które idealnie wpisują się w filozofię naszej akcji – nagrody są wprost stworzone do realizacji ekscytujących dzieł sztuki cyfrowej, efektów specjalnych, mody i wzornictwa na świecie.

Co więcej, w drugiej części konkursu wykorzystamy niezwykle popularny ostatnio model finansowania społecznościowego, a zebrane w ten sposób pieniądze, przekażemy na rzecz Akademii Przyszłości, która od 2001 roku prowadzi program edukacyjny skierowany do dzieci ze szkół podstawowych.