Jaki prezent na święta kupić ukochanej osobie? Z tym pytaniem mierzy się co roku każdy, kto planuje sprawić wielką radość swoim najbliższym. Właśnie z tego powodu stworzyliśmy świąteczną kampanię 360° dla Drogerii Natura. W jaki sposób skupiliśmy uwagę konsumentów i przekonaliśmy ich, że produkty z Natury są najlepszym pomysłem na udany prezent pod choinkę?

Dla wszystkich tych, którzy szukają idealnego prezentu na święta Drogerie Natura przygotowały atrakcyjne zestawy kosmetyków w naprawdę niskich cenach. Z kolei nasza niezastąpiona ekipa zadbała o każdy, nawet najmniejszy aspekt świątecznej kampanii 360° o nazwie “Prezenty najlepsze z Natury”. Autorska koncepcja kreatywna nawiązuje swoim przekazem do naturalnego gestu, jakim jest chęć sprawiania bliskim radości i obdarowywania ich wyjątkowymi upominkami. Na potrzeby zintegrowanych działań promocyjnych przygotowaliśmy m.in. spoty telewizyjne, które możecie śledzić m.in. w telewizji Polsat, TVN, a także u nadawcy publicznego w stacjach TVP1, TVP2 oraz TVP3. Cała kampania dodatkowo wspierana jest także reklamą radiową i internetową.

Przygotowanie kompleksowej obsługi marketingowej tej kampanii wymagało od nas wielu kreatywnych pomysłów, które będą spełniać wysokie oczekiwania klientów Drogerii Natura. Chcąc wyjść im naprzeciw przygotowaliśmy cieszącego się dużą popularnością Facebook Messenger BOT. Rolą interaktywnego chatbota jest inspiracja i pomoc klientom w wyborze najlepszych zestawów kosmetyków, które niezmiennie od lat okazują się idealnym upominkiem dla ukochanej osoby.

Oprócz spotów telewizyjnych i kampanii radiowej, zaprojektowaliśmy dedykowany KV, materiały POS, a także gazetkę promocyjną wraz z insertem w postaci świątecznego planera, dostępnego zarówno online i offline. Uzupełnieniem kampanii 360° było stworzenie kalendarza adwentowego, który znacząco ułatwia klientom kupno praktycznych i atrakcyjnych prezentów pod choinkę.