Z marką BP współpracujemy już od kilku lat, a od lipca odpowiadamy także za obsługę marketingową wszystkich myjni należących do BP. W ramach wygranego przetargu przygotowaliśmy już drugą odsłonę kampanii jakościowej. Pod hasłem „Lśni Ci się czyste auto?” promowaliśmy technologię SONAX Molecular, która zapewnia skuteczne mycie auta oraz wyjątkową ochronę karoserii.

Do naszych zadań należało przygotowanie koncepcji kreatywnej, która przewidywała m.in.: stworzenie dwóch wersji Key Visual, projekt reklamy displayowej w formie screeningów, czy hasło reklamowe. Przygotowana przez PA strategia komunikacji tej promocji uwzględniała również prace graficzne w zakresie materiałów POS oraz kompleksową obsługę myjni BP w mediach społecznościowych. Na potrzeby tej akcji wypracowaliśmy angażujące wpisy na platformę Facebook i Instagram. Zwieńczeniem naszych działań był projekt animacji, którą mogliście zobaczyć na ekranach LCD dostępnych wewnątrz stacji BP.

A Wam, lśni się czyste auto?