Zdrap Party Case Study
Zadanie
Z jak #ZdrapParty (Moda na Zdrapki vol.2)

Po dobrym przyjęciu kampanii Moda na Zdrapki, o której można przeczytać tutaj, Totalizator Sportowy, zwrócił się do nas, abyśmy wraz z RED8 Advertising przygotowali drugą odsłonę kampanii promującej kategorię Zdrapek.

Również i tym razem naszym zadaniem było stworzenie działań digitalowych, które okazały się kluczowe ze względu na przekaz skierowany do młodszego odbiorcy.
Zdrap Party
Zdrap Party
Zdrap Party Zdrap Party
Zdrap Party
Idea
Moda na Zdrapki wciąż trwa, jednak tym razem odbiorcy zostali zaproszeni do zabawy, w której motywem przewodnim była impreza. Tak powstała koncepcja kreatywna #ZdrapParty, za której stworzenie odpowiadała agencja Red8. Kampania komunikowała celebrowanie wspólnego czasu w gronie znajomych, przyjaciół lub rodziny – w dowolnym miejscu: w plenerze, w klubie, na domówce – zawsze w towarzystwie Zdrapek LOTTO.

Jak zmienić zwykłe spotkanie w epicki event?
Wystarczy zaprosić Zdrapki!

Wspólne drapanie Zdrapek i szansa na wysokie wygrane sprawia, że można poczuć szybsze bity serca. Zwłaszcza gdy drapie się w rytmie najlepszych imprezowych hitów. A przecież w #ZdrapParty chodzi o dobrą zabawę! Zdrapki to unikalny produkt z portfolio LOTTO, który ma towarzyski aspekt i integruje ludzi wokół pozytywnych emocje ze względu na swój interaktywny charakter.
Zdrap Party
Zdrap Party
Zdrap Party
Zdrap Party
Kampania online
Również w wiosennej odsłonie kampanii zdrapkowej utrzymaliśmy platformę modanazdrapki.pl jako centrum działań digitalowych.

W ramach zaplanowanych działań, podobnie jak we wcześniejszej odsłonie, został uruchomiony konkurs na social mediach marki LOTTO (Facebook i Instagram). Tym razem doczekał się imprezowej odsłony – zadaniem uczestników było pokazanie, jak Zdrapki rozkręcają zwykłe spotkania towarzyskie w szalone #ZdrapParty.

Zadaniem internautów było pokazanie swojego pomysłu na #ZdrapParty. Przystąpić do konkursu można było poprzez posta lub rolkę na Instagramie oraz Facebooku – wszystkie zgłoszenia zapisywaliśmy w konkursowej galerii na stronie.

Konkurs wygenerował wiele wartościowego contentu stworzonego przez internautów i był oparty na doświadczeniu produktu. Utrzymano także jego społeczny charakter, ponieważ prace konkursowe zakładały uczestnictwo grupy osób.

Nagrodami w konkursie były zestawy imprezowe od LOTTO, zawierające niezbędne na każdym party gadżety, takie jak przenośne głośniki, projektory do wyświetlania ulubionych teledysków, karty podarunkowe oraz karta przedpłacona do wykorzystania na zakup biletów na ulubione festiwale muzyczne. Oczywiście nie mogło zabraknąć sporej porcji Zdrapek LOTTO, a więc pakietu świetnej zabawy połączonej z dodatkowymi szansami na wysokie wygrane. Nagrodą specjalną był imprezowy wyjazd na weekend dla laureata i paczki jego znajomych.

Oprócz tego przygotowaliśmy specjalnie zaprojektowaną dla tej kampanii linię imprezowych gadżetów, nawiązujących do pierwotnego konceptu (Mody na Zdrapki) w aktualnej odsłonie kampanijnej (#ZdrapParty). Były to koszulki na imprezę, czapki oraz modne skarpetki #ZdrapParty.

Istotną rolę w naszej kampanii odgrywała również stała i angażująca komunikacja w mediach społecznościowych, która obejmowała płatne formaty reklamowe oraz organiczny zasięg poprzez posty i interaktywne formaty rolek.

W socialowej strategii zastosowaliśmy komunikację rozproszoną — czyli trzymaliśmy się zasady, że w danym medium maksymalnie 3 razy w tygodniu komunikowaliśmy o akcji, ale nie robiliśmy tego w tym samym dniu, dzięki czemu o #ZdrapParty było cały czas głośno.

Istotnym elementem działań w digitalu była współpraca z topowymi influencerami m.in. GenZie, Jankiem Dąbrowskim, Rezim i częścią grupy Thunder, Olą Nowak i Krzysztofem Adamkiem. Twórcy realizowali swoje zadania głównie na Instagramie, przygotowując reelsy oraz sety stories. Wśród świadczeń było także lokowanie na portalu YouTube. Zadaniem twórców internetowych było przedstawienie, jak Zdrapki rozkręcają ich spotkania towarzyskie. Twórcy pokazywali różnego rodzaju sytuacje dnia codziennego – spotkanie przy grach planszowych, romantyczny wieczór z drugą połówką, domowe SPA w towarzystwie przyjaciółek, czy urodzinowa impreza. Influencerzy każdorazowo promowali debiutujące Zdrapki oraz informowali o trwającym konkursie. Kampania prawie dwukrotnie przekroczyła zakładane KPI dot. zasięgu oraz wygenerowała pozytywny szum w internecie i wiele pozytywnych reakcji oraz komentarzy.
Nagrody
Zdrap Party
After Party
Już po zakończeniu kampanii – na Stadionie PGE Narodowym, w dniu 28 maja 2023, odbył się specjalny event, będący uzupełnieniem akcji #ZdrapParty.

Na ten dzień do Warszawy, Totalizator Sportowy zaprosił wszystkich chętnych na wspólne bicie rekordu Guinnessa w największym w historii wspólnym drapaniu Zdrapek.

Impreza nazywana największym #ZdrapParty na świecie wpisała się do Księgi Rekordów Guinnessa. Uczestniczyło w niej bowiem ponad 500 osób.
Zdrap Party
Zdrap Party
Zdrap Party
Moda na zdrapki
Digital w liczbach
Długość kampanii: 6 tygodni Zrealizowane formaty digital: 524 Posty na FB + IB: 47 Kreacje social media: 48 Liczba laureatów konkursu: 19 Nagroda specjalna: 1 Nagrody główne: 6 Wyróżnienia: 12 Influencerzy: 7 grupa GenZie Lokowanie na YT: 1 Reelsy na IG: 3 Posty na IG: 4 Stories na IG: 14
Za tę kampanię Totalizator Sportowy otrzymał nominację do nagrody effie Awards w kategorii Entertainment.
Zdrap Party

    Spodobał Ci się ten artykuł?

    Wypełnij formularz i zobacz, co możemy zrobić dla Twojej firmy.

    Firma PromoAgency zobowiązuje się do ochrony i poszanowania Państwa prywatności, a Państwa dane osobowe będziemy wykorzystywać wyłącznie do administrowania Państwa kontem oraz do dostarczania produktów i usług, o które Państwo prosili. Od czasu do czasu chcielibyśmy się z Państwem skontaktować w sprawie naszych produktów i usług, jak również innych treści, które mogą Państwa zainteresować. Jeśli zgadzają się Państwo na kontakt z nami w tym celu, proszę zaznaczyć poniżej, aby określić, w jaki sposób mamy się z Państwem kontaktować:

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie innych powiadomień od firmy PromoAgency.* Aby zapewnić Państwu żądane treści, musimy przechowywać i przetwarzać Państwa dane osobowe. Jeśli wyrażają Państwo zgodę na przechowywanie Państwa danych osobowych w tym celu, prosimy zaznaczyć poniższe pole wyboru.Wyrażam zgodę na otrzymywanie innych powiadomień od firmy PromoAgency.*

    Aby zapewnić Państwu żądane treści, musimy przechowywać i przetwarzać Państwa dane osobowe. Jeśli wyrażają Państwo zgodę na przechowywanie Państwa danych osobowych w tym celu, prosimy zaznaczyć poniższe pole wyboru.

    Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę PromoAgency.* W każdej chwili mogą Państwo zrezygnować z tych komunikatów. Aby uzyskać więcej informacji na temat sposobu rezygnacji z subskrypcji, naszych zasad ochrony prywatności oraz tego, w jaki sposób zobowiązujemy się do ochrony i poszanowania prywatności, należy zapoznać się z naszą Polityką Prywatności.Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę PromoAgency.*

    W każdej chwili mogą Państwo zrezygnować z tych komunikatów. Aby uzyskać więcej informacji na temat sposobu rezygnacji z subskrypcji, naszych zasad ochrony prywatności oraz tego, w jaki sposób zobowiązujemy się do ochrony i poszanowania prywatności, należy zapoznać się z naszą Polityką Prywatności.

    Powstała nowa kategoria agencji reklamowej