POLITYKA PRYWATNOŚCI

 

§ 1.

Postanowienia ogólne

 

Polityka Prywatności serwisu skierowana jest do osób z niego korzystających.

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady postępowania przy przetwarzaniu danych osobowych oraz prawa osób fizycznych, których dane osobowe są lub mogą być przetwarzane.

Polityka Prywatności prezentuje zakres danych dotyczących identyfikacji Użytkownika, które gromadzi właściciel serwisu, oraz mechanizmy zapewniające jego prywatność (wynikłe z przepisów prawa). Polityka Prywatności stanowi także wypełnienie obowiązku informacyjnego w stosunku do osoby, której dane dotyczą.

 

§ 2.

Obowiązek informacyjny

 

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że:

1)   Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: PromoAgency Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-150), ul. Armii Krajowej 25, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia, XI Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS 0000393240, NIP: 676-24-43-288, REGON: 121550617.

2)   Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@promoholding.pl

3)   Dane osobowe przetwarzane są w celach związanych z:

         a. administrowaniem serwisem,

         b. statystyką odwiedzin serwisu,

         c. zarządzaniem treścią serwisu,

         d. utrzymaniem kontaktu z Użytkownikami,

         e. w przypadku przedstawicieli i pracowników kontrahentów (zgodnie z § 5a) – w celu zawarcia i realizacji współpracy B2B.

4)    Podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) oraz – w relacjach B2B – art. 6 ust. 1 lit. b lub lit. f RODO (realizacja umowy lub prawnie uzasadniony interes).

5)    Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do ich uzyskania na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług (np. usługodawcy IT, hostingodawca, dostawcy narzędzi marketingowych, partnerzy handlowi itp.).

6)    Dane osobowe przechowywane będą:

         a. w przypadku zwykłego korzystania z serwisu – przez okres do 2 lat,

         b. w przypadku relacji B2B (§ 5a) – przez okres trwania umowy/współpracy oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń (lub przez okres wymagany przepisami podatkowymi/księgowymi).

7)    Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora: dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

8)    Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

9)   Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować niemożnością skorzystania z niektórych funkcjonalności serwisu lub – w przypadku relacji B2B – niemożliwością nawiązania lub realizacji współpracy.

 

§ 3.

Administrator danych osobowych

 

1.    PromoAgency Sp. z o.o. („Administrator”) przetwarza dane osobowe pozyskane m.in. za pośrednictwem serwisu internetowego www.promoagency.pl (dalej: „serwis”) oraz w ramach realizacji umów i projektów B2B (§ 5a).

2.   Administrator jest jednocześnie usługodawcą, o którym mowa w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

3.   Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem ustawy oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.

4.   Administrator wypełnia obowiązki wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. (Dz.U. 2013 nr 0 poz. 1422 ze zm.).

 

§ 4.

Zbieranie danych

 

Dane od Użytkowników serwisu zbierane są na dwa sposoby:

1)  Informacje podawane dobrowolnie przez Użytkownika (formularze kontaktowe, rekrutacyjne itp.) – głównie imię, nazwisko, adres e-mail.

2)  Informacje uzyskiwane automatycznie podczas korzystania z serwisu, m.in.:

         a. informacje w dziennikach serwerów (data i godzina, typ przeglądarki, język, typ systemu operacyjnego),

         b. adres IP (pozwala w niektórych przypadkach zidentyfikować kraj pochodzenia),

         c. pliki cookies (ciasteczka) opisane w § 10 niniejszej Polityki.

 

§ 5.

Cel zbierania danych (korzystanie z serwisu)

 

1.   Powierzone dane osobowe (np. imię, nazwisko, adres e-mail) przetwarzane są przez Administratora w celu udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie przez Użytkownika bądź w celu rekrutacji (jeśli Użytkownik aplikuje na stanowisko).

2.   Administrator może też przetwarzać dane w swoim prawnie uzasadnionym interesie, w szczególności w celu marketingu bezpośredniego.

 

§ 5a. Przetwarzanie danych osobowych przedstawicieli i pracowników kontrahentów B2B

 

Zakres danych: Administrator może przetwarzać dane przedstawicieli, pracowników lub współpracowników podmiotów, z którymi współpracuje w ramach zawartych umów, projektów lub innych relacji B2B (dalej łącznie „Kontrahenci”). Mogą to być w szczególności:

 

  1. imię, nazwisko, stanowisko służbowe,
  2. służbowy adres e-mail i służbowy numer telefonu,
  3. inne dane kontaktowe niezbędne do realizacji współpracy.

Cel i podstawa przetwarzania:

  1. Zawarcie i realizacja umowy B2B (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – w przypadku, gdy dana osoba jest stroną umowy albo gdy takie dane są niezbędne do wykonania umowy z podmiotem, który ta osoba reprezentuje.
  2. Prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – np. gdy nie mamy bezpośredniej umowy z osobą, lecz komunikujemy się z nią jako reprezentantem/pełnomocnikiem Kontrahenta. Naszym uzasadnionym interesem jest umożliwienie skutecznego kontaktu i obsługi, w tym weryfikacji uprawnień do reprezentowania Kontrahenta.
  3. Okres przechowywania: Dane będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy z Kontrahentem, a następnie do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń, lub przez okres wymagany przepisami (np. księgowymi).
  4. Źródło danych: Dane przedstawicieli/pracowników pozyskujemy bezpośrednio od nich (np. w korespondencji mailowej, telefonicznej) lub od Kontrahenta (ich pracodawcy/zleceniodawcy).
  5. Odbiorcy danych: Dane mogą być przekazywane: 

             a.   pracownikom i współpracownikom Administratora – w zakresie niezbędnym do realizacji zawartej umowy,

             b.  dostawcom usług IT (hosting, serwery, systemy CRM, poczta elektroniczna itp.),

             c.  podmiotom z grupy kapitałowej, doradcom prawnym, księgowym – w zakresie niezbędnym do realizacji celu.

        6. Prawa osób: Osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych i wniesienia sprzeciwu (w granicach wynikających z RODO).

        7.Dobrowolność podania danych: Podanie danych jest niezbędne do realizacji współpracy w ramach umowy B2B. Brak tych danych może uniemożliwić nawiązanie lub kontynuowanie współpracy.

 

§ 6.

Prawa Administratora

 

  1. Administrator ma prawo uzależnić świadczenie usług, w tym korzystanie z serwisu, od weryfikacji danych osobowych Użytkownika.
  2. W przypadku powzięcia wątpliwości co do prawdziwości lub aktualności podanych danych Administrator może wstrzymać świadczenie usług do czasu wyjaśnienia sprawy.
  3. W razie niepodania danych osobowych niezbędnych do realizacji celów wskazanych w § 5 (lub § 5a) lub braku zgody na przetwarzanie danych, Administrator może zaprzestać świadczenia usług drogą elektroniczną (np. odrzucić zgłoszenie rekrutacyjne czy formularz). Zakres wymaganych danych jest każdorazowo wskazywany przed rozpoczęciem świadczenia danej usługi.

§ 7.

Prawa użytkownika

 

  1. Użytkownik ma prawo do wglądu, edycji oraz usunięcia swoich danych osobowych w serwisie. Zmiany można dokonać, kontaktując się z Administratorem pisemnie, mailowo pod adresem: iod@promoholding.pl lub – o ile jest taka funkcjonalność – samodzielnie w serwisie.
  2. Pozostałe prawa Użytkownika (kontrola przetwarzania danych, żądanie uaktualnienia, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania) wynikają z RODO.

 

§ 8.

Udostępnienie danych

 

  1. Administrator, w celu świadczenia usług i realizacji współpracy, może w stosownych przypadkach udostępniać dane osobowe:

               a.  pracownikom Administratora – w celu należytego wykonania obowiązków i tylko wtedy, gdy są należycie upoważnieni;

               b.  podmiotom w ramach grupy kapitałowej – w celach związanych z obsługą Użytkowników/kontrahentów;

               c.  osobom trzecim, jeżeli udostępnienie tych danych jest niezbędne do świadczenia usług przez Administratora (partnerzy handlowi, usługodawcy IT, doradcy);

               d.  organom władzy publicznej, wymiaru sprawiedliwości bądź innym podmiotom – jeżeli obowiązek udostępnienia danych na ich żądanie wynika z przepisów prawa.

         2. W każdym przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 1–3,Administrator wymaga od poszczególnego podmiotu zachowania poufności i bezpieczeństwa informacji oraz wykorzystania ich jedynie do zapewnienia Administratorowi danej usługi lub produktu.

 

§ 9.

Dobrowolność podania danych

 

  1. Podanie danych osobowych przez Użytkownika jest dobrowolne, z zastrzeżeniem § 6 ust. 3.
  2. Użytkownik jest zobowiązany do podawania prawidłowych danych, a także ich niezwłocznej aktualizacji w przypadku zmiany.

 

§ 10.

Pliki cookies

 

1.   Pliki cookies są danymi informatycznymi, w szczególności plikami tekstowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu. Pliki cookies przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych serwisu. Pliki cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

2.   Administrator przetwarza dane zawarte w plikach cookies podczas korzystania z serwisu przez użytkowników w celu:

1)    zapamiętywania danych z wypełnianych formularzy kontaktowych lub rekrutacyjnych;

2)    danych statystycznych, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy serwisu korzystają z serwisu, co umożliwia rozwijanie serwisu zgodnie z preferencjami użytkowników;

3)    dostarczania użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.

 

3.   Zawartość plików cookies nie pozwala na identyfikację użytkownika.

4.   Większość używanych przeglądarek domyślnie akceptuje pliki cookies. Niemniej jednak użytkownik, może ustawić tak przeglądarkę, by móc odrzucać prośby o przechowanie ciasteczek w ogóle bądź poszczególnych plików cookies. Zmiana domyślnych ustawień przeglądarki wiąże się z ryzykiem całkowitego bądź częściowego uniemożliwienia poprawnego działania serwisu.

5.   Serwis może wykorzystywać następujące rodzaje plików cookies:

1)    pliki niezbędne do działania serwisu – pliki te odpowiadają za prawidłowe działanie serwisu;

2)    pliki statystyczne – pliki te umożliwiają zbieranie informacji statystycznych związanych ze sposobem korzystania z serwisu;

3)    pliki funkcjonalne – pliki te umożliwiają zapamiętanie dokonanych przez użytkownika ustawień funkcjonalnych serwisu;

4)    pliki reklamowe – pliki te umożliwiają dostosowanie reklamy do zainteresowań użytkownika;

5)    pliki społecznościowe – pliki te odpowiadają za integrację serwisów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Google+ etc.) z serwisem.

 

6.   Więcej informacji o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępnych jest w ustawieniach używanej przeglądarki internetowej. Ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików cookies są istotne z punktu widzenia zgody na korzystanie z plików cookies przez serwis.

 

§ 11.

Odnośniki do innych stron umieszczonych na stronie serwisu

 

Właściciel serwisu informuje, że serwis zawiera odnośniki do innych stron WWW. Właściciel serwisu zaleca zapoznanie się politykami prywatności tam obowiązującymi, gdyż nie ponosi za nie odpowiedzialności.

 

§ 12.

Zabezpieczenie danych Użytkowników

 

  1. pis środków technicznych i organizacyjnych zabezpieczających znajduje się w Polityce Bezpieczeństwa (ochrony danych osobowych) właściciela serwisu.
  2. W szczególności stosowane są zabezpieczenia takie jak protokół SSL, mechanizm uwierzytelniania, kontrola dostępu itp.

 

§ 13.

Postanowienia końcowe

 

Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszej Polityce Prywatności. Zmiany będą publikowane w serwisie nie później niż 7 dni przed ich wejściem w życie.

 

Niniejsza Polityka Prywatności wchodzi w życie z dniem 25 maja 2018 r., z uwzględnieniem aktualizacji opublikowanej w dniu 7 kwietnia 2025 r.

 

Data ostatniej aktualizacji: 7 kwietnia 2025