Ponad 165
punktów w całej Polsce

51 miast
z placówkami Ziko

12 lat
doświadczenia na polskim
rynku farmaceutycznym

Dla jednej z największych sieci aptek w Polsce przygotowaliśmy strategię działalności fundacji ZIKO dla Zdrowia, tworzyliśmy treści oraz layout magazynu “Czas na Zdrowie”, zorganizowaliśmy konferencje branżowe, a także prowadziliśmy aktywne działania z zakresu media relations i PR.

Zadanie

ZIKO Apteka koncentruje się na pacjencie, dlatego za cel obraliśmy nie tylko wzmocnienie lojalności i rozpoznawalności poprzez działania wizerunkowe, ale także zwiększanie świadomości społecznej i edukację poza przestrzenią apteki.

Najważniejszy jest pacjent!

Wielu Polaków, pomimo zaufania do farmaceutów, nie korzysta z ich porad przy przyjmowaniu leków i nie zdaje sobie sprawy z zagrożeń związanych z nieodpowiedzialnym samoleczeniem. Mając świadomość tego istotnego problemu, przygotowaliśmy kompleksową strategię powstania i działalności fundacji ZIKO dla Zdrowia, której głównym zadaniem jest ograniczenie zjawiska samoleczenia, szerzenie edukacji oraz promocji z zakresu ochrony zdrowia. Działania rozpoczęliśmy od organizacji konferencji inaugurującej działalność fundacji, na której gościło m.in. TVP3 Kraków.

Budowanie obecności w mediach

Prowadziliśmy obsługę medialną aptek ZIKO oraz działań fundacji, takich jak “Mobilny Miesiąc Zdrowia”. Akcja odbyła się w kilkudziesięciu miastach w całej Polsce pod patronatem m.in. portalu Medonet, Gazety Wyborczej, Dziennika Zachodniego i Newsweeka.

Efekty można policzyć!

300 tys. zł
ekwiwalentu reklamowego
uzyskanego w
4 miesiące

Prawie
40 publikacji
w mediach lokalnych w
3 miesiące

Miliony
odbiorców komunikacji
w mediach

Efekty można policzyć!

300 tys. zł
ekwiwalentu reklamowego
uzyskanego w
4 miesiące

Prawie
40 publikacji
w mediach lokalnych w
3 miesiące

Miliony
odbiorców komunikacji
w mediach

Przejmujemy inicjatywę

Stworzyliśmy koncepcję, branding oraz scenariusz konferencji PharmLab 2016, w której uczestniczył m.in. wiceminister zdrowia Krzysztof Łanda. Wydarzenia doglądaliśmy zarówno pod kątem organizacji, jak i obsługi medialnej, uzyskując patronat m.in. Rzecznika Praw Pacjenta. Konferencja zainspirowała dyskusję na temat prawa farmaceutycznego w mediach ogólnopolskich, które obok ministra przywoływały m.in. stanowisko prezesa aptek ZIKO Jana Zająca.

Wyniki działań to prawie 230 tys. złekwiwalentu reklamowego w zaledwie 2 miesiące.

Custom publishing budujelojalność

Byliśmy odpowiedzialni za przygotowanie treści i projekt graficzny magazynu „Czas na Zdrowie” dystrybuowanego w aptekach ZIKO i punktach ZIKO Dermo. Dostosowaliśmy jego layout i zawartość do grupy docelowej – osób w wieku 50+, tworząc skuteczne narzędzie komunikacji i promocji oraz budowania długotrwałych, pozytywnych relacji z klientem.

Aktywny kanał social media

Zajmowaliśmy się planowaniem i realizacją precyzyjnie targetowanych kampanii reklamowych oraz prowadzeniem profilu ZIKO Uroda i Zdrowie na Facebooku, docierając z angażującymi treściami do ponad 40 tys. aktywnych użytkowników.

3778 fanów
więcej w ciągu
miesiąca

51%
wzrost reakcji
miesięcznie

3778 fanów
więcej w ciągu
miesiąca

51%
wzrost reakcji
miesięcznie

Zwiększanie świadomości zdrowotnej i działania CSR zbudowały wizerunek eksperta, wzmocniły lojalność oraz rozpoznawalność sieci ZIKO Apteka wśród tysięcy Polaków.

300000

ekwiwalentu reklamowego

uzyskanego w 4 miesiące

40

prawie 40 publikacji w mediach lokalnych
w 3 miesiące

1000000

Miliony odbiorców komunikacji

Klient:
ZIKO

Klient:
ZIKO