SWISS KRONO to:

50

lat tradycji i doświadczenia w produkcji płyt
i wyrobów drewnopochodnych

1.5

mln m³ różnego rodzaju płyt
drewnopochodnych produkowanych rocznie

3

branże produktów:
meblarska, budowlana, wykończeniowa

Stworzyliśmy strategię komunikacji oraz kampanii launchingowej nowego produktu SWISS KRONO - elementów dekoracyjnych WALLDESIGN

Dla SWISS KRONO, jednego z największych producentów płyt i wyrobów drewnopochodnych w Polsce, stworzyliśmy branding, naming oraz strategię komunikacji nowego produktu – elementów dekoracyjnych WALLDESIGN. W ramach kampanii promocyjnej opracowaliśmy materiały BTL oraz digital. Przygotowaliśmy również materiały promocyjne i reklamy prasowe z ambasadorem marki – Tomaszem Kammelem

Zadanie

SWISS KRONO jest marką, która podąża za obowiązującymi trendami oraz odpowiada na potrzeby swoich klientów, dlatego zdecydowała się wprowadzić nowy produkt – elementy dekoracyjne WALLDESIGN. Naszym zadaniem było nie tylko opracowanie nazwy produktu oraz jego logotypu, ale przede wszystkim stworzenie strategii komunikacji oraz kampanii launchingowej WALLDESIGN. W ramach akcji promocyjnej nowego produktu SWISS KRONO zaprojektowaliśmy katalog produktowy, dedykowany microsite, materiały POS oraz przeprowadziliśmy konkurs we współpracy z blogerką Aliną Szklarską – Design Your Life.

Budujemy charakter marki

Ścienne elementy dekoracyjne to świeża propozycja, która zachwyca swoją funkcjonalnością, estetyką oraz designem na wysokim poziomie. Aby podkreślić wysoką klasę nowego produktu SWISS KRONO, tworząc jego branding i naming inspirowaliśmy się kamieniami szlachetnymi. Odwołaliśmy się do szlachetnej strony natury, dzięki czemu podkreślone zostały unikatowe właściwości oraz wyjątkowość nowej linii.

Wiemy, jak przedstawiać wyjątkowe produkty

Aby pokazać klientom unikalność nowej oferty, opracowaliśmy przejrzysty i nowoczesny katalog produktów WALLDESIGN, stawiając na zgodną z najnowszymi trendami szatę graficzną, uzupełnioną o inspirujące treści. Stworzyliśmy również dedykowany microsite, na którym została zaprezentowana cała kolekcja elementów dekoracyjnych, katalog produktów w wersji online oraz materiały instruktażowe.

"Zostań WALLDESIGNEREM!"

Realizując opracowaną strategię komunikacji nowego produktu SWISS KRONO, we współpracy z Aliną Szklarską – właścicielką bloga Design Your Life – przeprowadziliśmy konkurs Zostań WALLDESIGNEREM!”. Zadanie konkursowe było bardzo kreatywne – uczestnicy musieli wykonać moodboard, przedstawiający koncepcję zmian w swoim mieszkaniu z wykorzystaniem elementów dekoracyjnych WALLDESIGN. Konkurs cieszył się dużym zainteresowaniem, a nadesłane zgłoszenia trzymały bardzo wysokim poziom. Trzy osoby, które przygotowały najlepsze kolaże, otrzymały zestaw WALLDESIGN do wykończenia swojej ściany.

Dostarczamy inspiracji

Tym, co wyróżnia WALLDESIGN to bogata kolorystyka oraz zróżnicowane faktury i odcienie, które zaspokoją gusta nawet najbardziej wymagających. Aby przedstawić tę propozycję wszystkim, którzy szukają nowoczesnych i funkcjonalnych rozwiązań, przygotowaliśmy dwa filmy promocyjne. W filmie wizerunkowym mówimy o tym, że w aranżacjach wnętrz coraz większą rolę odgrywają materiały, które oddziałują nie tylko na wzrok, ale też na inne zmysły, natomiast w produktowym przedstawiamy całą kolekcję elementów dekoracyjnych WALLDESIGN.

Klient:
SWISS KRONO

Zakres działań:
On line + DTP / Działania promocyjne + Social Media

Klient:
SWISS KRONO

Zakres działań:
On line + DTP / Działania promocyjne + Social Media