Wyzwania:

Agencja stanęła przed wyzwaniem zaprojektowania interaktywnego kalendarza adwentowego i zaplanowania docelowych, skutecznych działań promocyjnych. Codziennie nowe karty, codziennie nowe promocje, codziennie nowe odkrycia i destynacje – w ramach akcji klienci LOT mieli możliwość zakupu biletów w dużo niższych cenach. Każda karta dostępna była tylko przez 24 godziny od chwili odkrycia.

Nasze działania:

Od podstaw zaprojektowaliśmy układ i kafle interaktywnego kalendarza adwentowego, a także stworzyliśmy specjalny set ikon dla każdego miasta. Całość znalazła się na dedykowanej stronie landing page na lot.com. Przeprowadziliśmy również szeroko zakrojone działania marketingowe, w tym screening dla domów mediowych. Stworzyliśmy paczki banerów w różnych formatach, dwujęzyczne mailingi zewnętrzne i wewnętrzne, a także covery i karuzele dedykowane na każdy dzień dla mediów społecznościowych.

Nasze działania:

Od podstaw zaprojektowaliśmy układ i kafle interaktywnego kalendarza adwentowego, a także stworzyliśmy specjalny set ikon dla każdego miasta. Całość znalazła się na dedykowanej stronie landing page na lot.com. Przeprowadziliśmy również szeroko zakrojone działania marketingowe, w tym screening dla domów mediowych. Stworzyliśmy paczki banerów w różnych formatach, dwujęzyczne mailingi zewnętrzne i wewnętrzne, a także covery i karuzele dedykowane na każdy dzień dla mediów społecznościowych.

Efekty:

Zanotowano wzrost sprzedaży biletów w okresie trwania promocji. Akcja zaangażowała i skłaniała do interakcji w mediach społecznościowych.

Kampania w liczbach

26

tyle dni trwała promocja Kalendarza Adwentowego LOT

24

tyle godzin dostępna była promocyjna cena każdej destynacji

Klient:
LOT Polskie Linie Lotnicze

Zakres działań:
On line + DTP / Działania promocyjne lotnisko

Klient:
LOT Polskie Linie Lotnicze

Zakres działań:
On line + DTP / Działania promocyjne lotnisko