Wyzwania:
Kampania 5 milionowy pasażer powstała przy okazji historycznego wydarzenia – PLL LOT po raz pierwszy przewiózł 5 mln pasażerów w ciągu zaledwie 11 miesięcy. To fantastyczny rezultat, dlatego firma postanowiła podziękować swoim klientom za lojalność i zaangażowanie w budowę marki. Stało się to na przełomie listopada i grudnia 2016 roku, a działania marketingowe podjęto zarówno w kanałach online, jak i offline.
Wyzwania:
Kampania 5 milionowy pasażer powstała przy okazji historycznego wydarzenia – PLL LOT po raz pierwszy przewiózł 5 mln pasażerów w ciągu zaledwie 11 miesięcy. To fantastyczny rezultat, dlatego firma postanowiła podziękować swoim klientom za lojalność i zaangażowanie w budowę marki. Stało się to na przełomie listopada i grudnia 2016 roku, a działania marketingowe podjęto zarówno w kanałach online, jak i offline.
Efekty:
Dzięki sprawnie przeprowadzonej komunikacji, udało nam się ocieplić wizerunek marki, zwrócić uwagę zainteresowanych na to osiągnięcie, a także zaktywizować użytkowników mediów społecznościowych.
Kampania w liczbach
5
mln przewiezionych pasażerów
11
tylko 11 miesięcy na wyśrubowanie wyniku
Klient:
LOT Polskie Linie Lotnicze
Zakres działań:
On line + DTP / Działania promocyjne lotnisko
Klient:
LOT Polskie Linie Lotnicze
Zakres działań:
On line + DTP / Działania promocyjne lotnisko