Jaką rolę odgrywa design w kampanii wyborczej?
Wybory są krwią demokracji, chwilami, kiedy słychać głos ludu i podejmowane są decyzje,…
Marketing Polityczny: Ewolucja i Wpływ Środków Masowego Przekazu na Wybory
Marketing polityczny to dziedzina, która odgrywa kluczową rolę w dzisiejszej polityce, a…
Przełomowa technologia AI w animacji: Szansa czy zagrożenie?
Pamiętacie Blade Runner, Matrix czy Johny Mnemonic? Te dystopijne wizje przyszłości, gdzie…
Masz 8 sekund. Złap uwagę albo bądź zescrollowany!
Młodzi, gniewni, roszczeniowi? Ok, boomer. A teraz zobacz, dlaczego marki walczą o klientów z…
Odkryj najgorętsze trendy w social media! Wykorzystaj zmiany do zwiększenia swojego zasięgu!
Media społecznościowe odgrywają coraz większą rolę w naszym życiu i stanowią ważne narzędzie do…
Google Analytics 4: nowoczesne narzędzie analityczne dla Twojego biznesu
Google Analytics 4 to nowa wersja popularnego narzędzia analitycznego firmy Google, które…
Jak znaleźć własne USP?
Dlaczego wybierasz właśnie tę, a nie dowolną inną restaurację? Przecież jesteś głodny i…
7 sygnałów, które dadzą Ci znać, że nie ogarniasz już swojej firmy
Fajnie jest być przedsiębiorcą? NIE. Pewnie nieraz w ręce wpadły Ci “świetne”…
Komunikacja marki na święta
Marketing Świąteczny Jak co roku, marki prześcigają się w przygotowaniu świątecznych…
Dlaczego potrzebujesz agencji Marketing Automation?
Dlaczego potrzebujesz agencji Marketing Automation? Automatyzacja to ta część marketingu, w…
Jak wprowadzić storytelling dla swojej marki?
Dlaczego temat storytellingu w marketingu wraca tak często? I czy faktycznie opowiadanie…
IT Marketing – sprawdź nasze realizacje i wyślij nam swój brief
IT marketing Tworzenie i realizacja kompleksowych usług związanych z IT marketingiem w praktyce to…
Jak prowadzić działania marketing automation? Wnioski z raportu i praktyczne porady
Marketing automation to hit ostatnich lat. Po narzędzia do automatyzacji marketingu sięgają…
Kluczowe trendy w influencer marketingu - wnioski z raportu Influencer Marketing Hub
The State of Influencer Marketing 2019: Benchmark Report to jeden z ważniejszych raportów…
Designerzy UX vs UI – czym się różnią?
UX i UI to popularne terminy, pojawiające się najczęściej w kontekście projektowania stron…
Co to jest content efemeryczny?
Content is the king. To zdanie przyświecało strategiom marketingowym ostatnich lat. Tak…
Zastrzeganie znaku towarowego w reklamie – dlaczego warto i jak to zrobić?
Zastrzeganie znaku towarowego to często ten element biznesu, o który troszczą się duże…
Lifestylowe trendy 2020 – jak będzie wyglądać nasze życie w nowej dekadzie?
Weszliśmy w nową dekadę. Rok 2020 to wejście w zupełnie nową erę, erę technologii i nowej…
Co to jest marketing konwersacyjny? Jak komunikują się z klientem nowoczesne firmy?
Marketing konwersacyjny to jeden z trendów, które wkroczyły do branży marketingu i…
Najnowsze trendy w projektowaniu stron www
Globalne trendy zmieniają się z roku na rok. Moda, styl życia, sposób korzystania z…
Czym są powiadomienia push? Dlaczego warto dodać je do strategii marketingowej?
Powiadomienia push to krótkie komunikaty, dzięki którym jesteś w stanie zwiększać sprzedaż,…
Co to jest Voice Search? Czym się różni od Voice Control?
Jeśli zajmujesz się marketingiem internetowym lub interesujesz się nowymi technologiami, to…
Jak zaprojektować sklep internetowy?
Projektowanie sklepu internetowego to nie lada wyzwanie. Dobry układ graficzny strony to podstawa,…
Co to jest landing page i czy powinieneś go mieć?
Landing page (zwany także stroną docelową, stroną lądowania, stroną produktową, micropage,…
Czy Twoja firma jest gotowa na marketing automation?
Oprogramowanie do automatyzacji marketingu jest używane przez firmy każdej wielkości.…
Nowe metody płatności, które odmienią e-commerce
Handel się zmienia. Nie tylko ten internetowy. Także w kanale offline bardzo dużo…
Internet sensoryczny – jak będzie wyglądać IoT w 2030?
Smart miasta z podłączonymi samochodami i autonomicznie latającymi dronami, nowe doświadczenia…
Zobacz, jak voice search zmienia marketing cyfrowy!
Idea mówienia do smartfona lub urządzenia mobilnego w celu wyszukania informacji np. w…
Marketing automation dla małych firm – korzyści dla Twojego biznesu
Uważasz, że narzędzia marketing automation są potrzebne tylko dużym firmom? Nic bardziej…