Przetargi to nasza specjalność! Udowodniliśmy to wygrywając po raz kolejny przetarg na całoroczną strategię komunikacji programu lojalnościowego dla jednego z największych Partnerów PAYBACK, jakim jest sieć stacji benzynowych BP.

Będziemy odpowiedzialni za przygotowanie oraz realizację koncepcji kreatywnej Katalogu nagród 2018/2019, a także materiały wspierające jego promocję na stacjach oraz w Internecie m.in.: layout Katalogu nagród BP oraz ulotek, materiały POS, strategię komunikacji w Social Media, bannery na stronę www a także mailingi. Najnowszy efekt naszej współpracy z BP będzie można zobaczyć w drugiej połowie roku, zarówno na stacjach, w mediach społecznościowych, jak i na stronach internetowych bpkatalog.pl i payback.pl

Już od ponad 4 lat wspieramy marketingowo stację BP – jedną z największych sieci paliw w Polsce. W swoim portfolio mamy obsługę komunikacji marketingowej jednego z największych Partnerów programu lojalnościowego PAYBACK w latach 2016-2018, której efektem były Katalogi nagród BP o łącznym nakładzie ponad 2 mln egzemplarzy.

PAYBACK jest jednym z największych programów lojalnościowych w Polsce – korzysta z niego ponad 7 mln osób, z czego 3 mln ludzi to klienci stacji BP. Głównym elementem tego projektu jest Katalog nagród BP oferujący klientom wymianę punktów na atrakcyjne produkty, które można odebrać na ponad 500 stacjach BP w Polsce, bądź zamówić bezpośrednio pod wskazany adres.