Akcja #siężyje

Otodom na pierwszym miejscu stawia klientów i ich potrzeby. Dlatego, aby ułatwić poszukującym mieszkania czy domu podjęcie decyzji, serwis zapytał ponad 140 tys. Polaków jak oceniają swoje miasta, wsie i dzielnice w 10 kategoriach. Naszym zadaniem było zaplanowanie i zrealizowanie strategii komunikacji wyników badania, zarówno w mediach, jak i przestrzeni publicznej.

330 tys. osób korzystających z serwisu każdego dnia

Ponad 62 mln odsłon serwisu miesięcznie

330 tys. osób korzystających z serwisu każdego dnia

Ponad 62 mln odsłon serwisu miesięcznie

Wspieramy działaniawizerunkowe i budujemyobecność w mediach!

Pracowaliśmy przy ogólnopolskim badaniu jakości życia #siężyje. Przygotowaliśmy strategię komunikacji jego wyników, raporty i rankingi polskich miast, materiały prasowe i promocyjne, projekty graficzne, a także konferencje prasowe i stronę www.

Pokazujemy jak #siężyjew Polsce!

Czy mieszkańcy polskich miast, wsi i dzielnic są zadowoleni z tego,
jak im się żyje? Co sądzą o swojej okolicy i sąsiadach? Czy poleciliby ją innym? Z takich pytań narodziły się rankingi #siężyje Otodom, które opracowaliśmy tak, aby zapewnić przejrzysty, nowoczesny layout i prezentację wyników oraz interesujące treści. Stworzyliśmy także branding kampanii #siężyje oraz materiały graficzne i promocyjne do konferencji prasowych i wydarzeń specjalnych, takie jak tablice informacyjne, gadżety czy citylighty.

Pokazujemy, jak #siężyjew Polsce!

Czy mieszkańcy polskich miast, wsi i dzielnic są zadowoleni z tego,
jak im się żyje? Co sądzą o swojej okolicy i sąsiadach? Czy poleciliby ją innym? Z takich pytań narodziły się rankingi #siężyje Otodom, które opracowaliśmy tak, aby zapewnić przejrzysty, nowoczesny layout i prezentację wyników oraz interesujące treści. Stworzyliśmy także branding kampanii #siężyje oraz materiały graficzne i promocyjne do konferencji prasowych i wydarzeń specjalnych, takie jak tablice informacyjne, gadżety czy citylighty.

Budowanie zainteresowania mediów

Byliśmy odpowiedzialni za strategię ogólnopolskiej i lokalnej
komunikacji wyników badania #siężyje w mediach. Aby informacje
o ocenie poszczególnych miast i dzielnic mogły dotrzeć do
szerokiego grona odbiorców, przygotowaliśmy interesujące
materiały prasowe, które zwróciły uwagę m.in. Onetu, Gazety
Wyborczej czy Dziennika Zachodniego. Stworzyliśmy także
przeznaczoną dla projektu stronę #siężyje.otodom.pl, uzupełniając
ją o tematyczne artykuły i informacje, których poszukują nie tylko
media, ale i sami mieszkańcy.

Ponad 50 przygotowanych projektów graficznych

Kreacja

w social

media

Ponad 50 przygotowanych projektów graficznych

Kreacja

w social

media

Akcje promocyjne w liczbach

80

stworzonych materiałów prasowych i artykułów

60

tysięcy nowych ofert dziennie

Klient:
Otodom

Zakres działań:
Online + DTP / Działania promocyjne

Klient:
Otodom

Zakres działań:
Online + DTP / Działania promocyjne