Opracowaliśmy nową koncepcjęwizualną materiałów promocyjnychALDI i odpowiadamy za ich bieżącąrealizację

W ramach współpracy stworzyliśmy nowy layout gazetki promocyjnej, pojawiającej się co tydzień w 120 sklepach ALDI w całej Polsce, oraz odpowiadamy za jej bieżącą realizację. Oprócz nowej szaty graficznej, zaprojektowaliśmy strukturę gazetki, oraz stworzyliśmy strategię komunikacji poszczególnych promocji. Wszystkie działania były skierowane do klientów ALDI, by mogli oni w przejrzysty sposób dowiedzieć się o atrakcyjnych promocjach i okazjach.

80 milionów wydrukowanych

gazetek promocyjnych

3 tysiące

zaprojektowanych stron

Zarządzanie bazą

kilkudziesięciu tysięcy produktów

Zadanie

Naszym głównym zadaniem było przygotowanie nowej koncepcji wizualnej gazetki promocyjnej, która będzie w przejrzysty sposób przedstawiać szeroki asortyment ALDI oraz informować klientów o aktualnych okazjach. Wszystkie wypracowane przez nas materiały musiały być także spójne z ID marki.

Podajemy gorące komunikaty

W parze z przejrzystym layoutem idzie przemyślana komunikacja promocji. Dlatego w ramach koncepcji wizualnej stworzyliśmy strategię komunikacji dla poszczególnych stref produktowych – pieczywa, mięsa, produktów BIO oraz owoców i warzyw. Wszystko po to, by umilić klientom czas spędzony na zakupach w ALDI.

Wykonaliśmy kilkadziesiąt

kreatywnych i apetycznych

sesji zdjęciowych.

Inspirujemy klientów ALDI

Przy tworzeniu gazetek promocyjnych dbamy o to, by oprócz asortymentu, znalazły się w nich również inspirujące treści. Klienci otrzymują co tydzień mnóstwo kreatywnych inspiracji, wskazówek tzw. stylu DIY oraz oryginalnych przepisów, do przygotowania których idealnie sprawdzą się produkty ze sklepu ALDI.

Tworzymy dedykowane rozkładówki

ALDI w każdym tygodniu prowadzi akcje tematyczne. Projektując do nich dedykowane, kreatywne rozkładówki, zabieramy klientów sklepów ALDI w podróże po wielu kuchniach świata i nie tylko.

Wykonujemy dedykowane

sesje zdjęciowe

Zrobiliśmy kilkadziesiąt sesji zdjęciowych, żeby idealnie przedstawić szeroki asortyment sklepu ALDI i zainteresować nim klientów. Dedykowane sesje produktowe oraz odpowiednia aranżacja pozwoliła nam stworzyć oryginalne kompozycje.