Konkurs Golden Arrow to wyjątkowe wydarzenie organizowane od 2006 roku przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications – wydawcę miesięcznika Media i Marketing Polska. Doświadczone jury tego plebiscytu ocenia zgłoszone prace pod kątem innowacyjności i kreatywności.

Z wielką dumą informujemy Was, że #PA została nominowana w konkursie Golden Arrow 2018 w kategorii Design. Zgłoszony przez nas projekt to najbardziej innowacyjna aplikacja mobilna na świecie oraz intuicyjny ekran multimedialny dla gości legendarnego hotelu Atlantis The Palm w Dubaju. Pięciogwiazdkowy resort jest zaawansowanym technologicznie obiektem, dla którego zaprojektowaliśmy grafikę do aplikacji Mobile Concierge, która pozwala m.in.:

  • zarezerwować pokój
  • skorzystać ze zdalnego zameldowania/wymeldowania
  • zamówić usługi, drinki
  • zabookować miejsce w restauracji.

Poza aplikacją mobilną, zaprojektowaliśmy także design systemu na ekrany multimedialne, którego główną funkcjonalnością jest interaktywna mapa Wayfinder. Na 65-calowym wyświetlaczu, oprócz nawigacji po hotelu, goście mogą korzystać z użytecznej osi czasu oraz przeglądać atrakcje turystyczne dostępne na terenie resortu. Intuicyjny i przejrzysty layout sprawia, że korzystanie z totemu multimedialnego jest niezwykle proste i wygodne.

O pierwsze miejsce na podium w kategorii Design będziemy walczyć z takimi markami jak: Heineken, Vogue oraz Trzy Korony. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone podczas uroczystej gali, która odbędzie się 21 czerwca 2018 roku w Warszawie.

Projekty zrealizowaliśmy na zlecenie iLumio, będącej częścią globalnej firmy Ailleron SA., oferującej zaawansowane technologicznie oprogramowania.

Sprawdź case study hotelu Atlantis The Palm w Dubaju