Ostatnie miesiące w PA to czas intensywnej pracy nad raportem o In-Store Marketingu. Zaangażowanie zespołu naszej agencji w ten autorski projekt to setki godzin wielu specjalistów, którzy stworzyli In-store Marketing Raport 2018. Niezbędnik sieci handlowych.

Dotychczas brak było zestawienia, które w tak kompleksowy sposób opisywałoby skuteczne działania związane z In-Store Marketingiem. Świadomość tego była dla nas impulsem do dalszego działania, dlatego postanowiliśmy sporządzić właśnie taki raport, który będzie zbiorem praktycznych rekomendacji i pomysłów, dzięki którym firmy zwiększą swoją sprzedaż detaliczną.

Z In-Store Marketing Raport 2018. Niezbędnik sieci handlowych dowiecie się w jaki sposób tworzyć nowoczesne materiały reklamowe oraz na co szczególnie zwrócić uwagę podczas ich projektowania. W raporcie zaspokajamy ciekawość wszystkich tych, którzy szukają odpowiedzi na pytania związane ze stworzeniem skutecznej i dostosowanej do odbiorców strategii komunikacji. Znajdziecie w nim również wiele innych porad wpływających na decyzje zakupowe, np. dostosowanie oferty produktowej do grupy docelowej i potrzeb konsumentów, uwzględniając przy tym jak najwięcej czynników, np. aspekty finansowe, geograficzne czy społeczne. To także zbiór inspirujących pomysłów przedstawiających unikalne wartości produktów, które nadają marce określonego charakteru.

Na 128 stronach raportu o In-Store Marketingu podsumowaliśmy najnowsze trendy, wskazaliśmy dobre praktyki, jak również z niezwykłą starannością i dokładnością omówiliśmy user i customer experience, które w dzisiejszych czasach stanowią fundament działań in-store. Porady i wnioski zawarte w niezbędniku sieci handlowych zostały oparte o liczne badania i statystyki, nasze wieloletnie doświadczenie, a także o wiedzę cenionych osób od lat związanych z branżą marketingową.

Podczas tworzenia In-Store Marketing Raport 2018 dołożyliśmy wszelkich starań, aby przedstawić Wam dotyczącą go teorię, ale w połączeniu z praktycznymi rekomendacjami i inspiracjami, które ułatwią planowanie i realizację działań marketingowych. Niezbędnik sieci handlowych skierowany jest do przedstawicieli marketingu, dyrektorów handlowych, szefów działów, a także właścicieli sklepów, sieci franczyzowych i grafików.

Pełną wersję raportu można pobrać bezpłatnie na tej stronie instoremarketing.pl

Patronami medialnymi In-Store Marketing Raport 2018. Niezbędnik sieci handlowych są portale Dla Handlu oraz Nowy Marketing.