Dobrze wiecie, że w #PA nie brakuje przełomowych momentów – nie zabraknie ich także w najbliższym czasie. Kolejnym milowym krokiem pozwalającym nam realnie zmieniać oblicze branży marketingowej było kupienie 100% udziałów NOVEM. Za sterami tej performancowej spółki stanie niezastąpiony Grzegorz Gracz, który jednocześnie pozostaje CEO PA.

NOVEM to jedna z najbardziej znanych agencji performance w Polsce – swoją stabilną i ugruntowaną pozycję lidera na rynku umacnia już od 12 lat. Dowodem potwierdzającym nasze słowa jest pewien fakt i konkretne liczby. NOVEM w ciągu 12 lat z sukcesem przeprowadziła ponad 20 tys. kampanii. Ten imponujący wynik z pewnością onieśmiela wszystkich tych, którzy na co dzień działają w digitalowej rzeczywistości. W portfolio tej agencji jest wiele zintegrowanych, cyfrowych działań marketingowych, m.in. dla takich marek jak: Tally Weijl, PLAY, RedBull Mobile, Provident, Morele, Wawel.

Firma NOVEM powstała w 2006 roku z inicjatywy byłego prezesa portalu Interia, Jacka Pasławskiego. Pełnił on także tą samą funkcję w tej agencji performancowej, jednak w 2017 roku zastąpił go Łukasz Pawlik. – Bardzo zależało nam, aby NOVEM i cały nasz zespół świetnych specjalistów, trafił w dobre ręce i tak się stało.Jestem przekonany, że Grzegorz Gracz i Michał Tokarski oraz team PA odnajdą się w nowej roli znakomicie. Z taką świadomością łatwiej jest zająć się czymś zupełnie nowym – napisał Pawlik.

Celem akwizycji NOVEM jest poszerzenie specjalistycznych umiejętności, dzięki którym będziemy mogli stworzyć takie narzędzia, które będą odpowiedzią na ciągle ewoluujące zmiany w całej branży marketingowej. Wierzymy, że synergia kompetencji kreatywnych i contentowych PA z performancem NOVEM, stanowić będzie książkowy przykład sukcesu, który przełoży się na jeszcze lepsze efekty obecnych, jak i nowych klientów.